הדברת חולדה בבית

הכול על הדברת חולדה בבית

חולדות הן יונקים אינטליגנטיים ביותר, אולם כאשר יש לנו חולדה בבית העבודה שהיא "חכמה" בהחלט אינה מנחמת, אלא אף מטרידה יותר ולכן יש לבצע בהקדם הדברת חולדה בבית. החולדות מעבר להיותן מעבירות מחלות ויודעות לכרסם מצוין בדיוק כמו עכברים, אף מצליחות לזהות סכנות הטמונות בפניהן ולהימנע מהן. דבר אשר מקשה מאד על היפטרותן בכוחות עצמנו, ולכן בהחלט יש צורך בטיפול מקצועי לשם הרחקתן. הדברת חולדה מקצועית בהחלט נדרשת לסילוקן אחת ולתמיד מאזורי המחייה שלנו. תחום הדברת חולדות התפתח מאוד בשנים האחרונות – על הדרכים בהן ניתן להדביר חולדות ועל השוני שבין הדברת חולדות בבית פרטי ובבניין דירות במאמר הבא.

הדברת חולדה בבית פרטי

בתים פרטיים בין אם באזורים עירוניים ובין אם באזורים כפריים מושכים אליהם חולדות ולא בכדי. הידעתם כי חולדות נמשכות לאוכל של כלבים וחתולים, לאזורים חקלאיים, לשדות וכל אזור הקרוב לדשא? כך שאם אתם מתגוררים בקרת מקומות שכאלו, כדאי להיזהר ולהימנע מראש מחולדות באמצעות שיטות מניעתיות. בכדי להדביר חולדות בבתים פרטיים, ראשית על המדביר לזהות את המקור העיקרי למזונן. לאחר שהמדביר זיהה את המקור מתחיל תהליך הדברתן – לרוב ההדברה נעשית באמצעות רעל כימי בשילוב מלכודות. אם אינכם מעוניינים ברעלים, מומלץ להיוועץ עם המדביר בנוגע לשיטות ירוקות להרחקתן. מדביר מקצועי מכיר את מקומות המסתור שלהן, יוכל להתחקות אחריהן, להציב מלכודות במקומות אסטרטגיים וגם לפזר רעל, כך שהדברת חולדה בביתכם הפרטי תצליח ותחזרו במהרה לשגרה.

הדברת חולדה – בבניין דירות

ייתכן מאד כי בעת הדברת חולדה בבניין דירות על הדביר להתמודד מול מספר גדול יותר של חולדות. הדברת חולדה בבניין מגורים מצריכה טיפול אזורי כולל, במרתפים, מקלטים, קרוב לפתחי ביוב ועוד. בכדי לראות תוצאות של הדברת חולדה יעברו מספר ימים, שכן הרעלים החדשים מתוחכמים ומערימים עליהן. הרעל אינו הורג אותן במקום, אלא הן לוקחות את הרעלים למקום המסתור ולאחר מספר ימים רק מרגישות באפקט, כך החולדות לא מצליחות לקשר בין מקור הרעל למקום נטילתו ואינן מעבירות מסר של סכנה לחולדות אחרות.

אם גם אתם הבחנתם בחולדה בבית, אל תהססו וצרו אתנו עוד היום קשר בטלפון 052-8732060, אסי קליין הדברות. הנחה מיוחדת לפונים דרך האינטרנט.

דילוג לתוכן