הדברת חולדות במקלט

הדברת חולדות במקלט, איך מבצעים?

מבצעים מיוחדים לוועדי בתים בפתרון לבעיות של עכברים או חולדות במקלט. אסי קליין מבצע הדברת עכברים מקצועית בעל רישיון מדביר 1779 של משרד איכות הסביבה. טיפול מהיר ויעיל, הגעה מהירה תוך שעה במקרים דחופים. אחריות על כל הדברת חולדות במקלט. יעוץ מקצועי, יחס אדיב ומחירים ללא תחרות. הזמן עכשיו הדברת חולדות במקלט- ישירות למדביר – 052-8732060.

על מנת לבצע הדברת עכברים יש צורך להכיר את דרכי ההתנהלות שלהם, עכברים וחולדות אוהבים להתנחל במקומות נעימים בהם יש גרוטאות ומקום מסתור. אחד המקומות האהובים עליהם זה מקלט בבניין. ראשית חולדות חודרים דרך הפתח של השירותים או דרך פתחים לא סגורים. עכברים מאוד אוהבים מקומות מסתור ומחבוא גודלם הקטן והחושך התמידי הקיים במקלט מתאים להם.

המלצות למיגור עכברים או חולדות בתוך מקלט – לפני ביצוע הדברת חולדות במקלט מומלץ לבצע מספר דברים. ראשית בכל מספר ימים יש לרדת למקלט ולהשאיר אור דולק למספר שעות. דבר שני יש לדאוג לפינוי חפצים אשר קיימים בתוך המקלט. המקלט אמור להיות נקי מחפצים של דיירים. דבר שלישי יש לדאוג לפתחים סגורים של פיר השירותים, דבר זה יכול להתבצע על ידי מכסה או לוח מתאים. דבר רביעי יש לדאוג לסגירה של רשתות ברזל תקניות בחלונות האוורור של המקלט.

חולדות וגם עכברים חיים במקומות חשוכים ורוב הפעילות שלהם היא בשעות הלילה. עכברים וגם חולדות  חיים היכן שיש מקור מחבוא כמו רהיטים, ארגזים וחפצים ישנים. דבר נוסף מזון ומים. מצב של אחד מהדברים הללו טוב להם, לכן במקלט שאין בו הרבה פעילות של בני אדם, אבל יש חפצים ומקומות מסתור טוב להם מאוד.

ביצוע הדברת חולדות וגם עכברים במקלט – הדברה נגד מכרסמים מתבצעת על ידי זיהוי מקור הבעיה, הנחת תיבות האכלה עם פיתיונות רעילים (רעל עכברים) והתקנה של מלכודות נגד עכברים או חולדות. מחיר הדברת חולדות במקלט נקבע לפי גודל המקלט וכמות החולדות או עכברים אשר נמצאים במקלט. מומלץ לחזור על פעולת הדברת עכברים במקלט לפחות פעם או פעמיים בשנה.

אסי קליין מבצע הדברת עכברים מעל 17 שנה ובעל ניסיון להזמנת הדברת עכברים במקלט התקשר עכשיו – 052-8732060.

דילוג לתוכן