הדברת עכברים בבניין

הדברת עכברים בבניין, איך הם מגיעים ואיך מטפלים בהם?

מומחה בביצוע  הדברת עכברים בבניין על ידי תיבות האכלה, מלכודות ורעלים המרחיקים את העכברים. טיפול מקיף בבניין לטווח ארוך. מחירים הכי זולים בארץ. הזמן עכשיו  הדברת עכברים בבניין על ידי מדביר עכברים מקצועי – 0528732060 אסי קליין היתר הדברת מכרסמים 1779 של משרד איכות הסביבה.

רוב החולדות או העכברים נכנסים לבתים לא מהביובים, אלה ממחילות, מקומות מסתור והעצים העיריות מטפלות אך ורק בביובים. בביובים נמצא רק סוג אחד של חולדה ששמה חולדת החוף.

הופעת עכברים או חולדות בבניין זה מראה די נפוץ. רוב העיריות מטפלות בביובים אך הדבר לא מספיק. ישנם חולדות החיים בביובים שמם בישראל חולדת החוף אך לעומת זאת ישנה את חולדת העליות אשר חייה מחוץ לביובים וגם עכברים לא חיים בביובים. טיפול הדברת עכברים בבניין דורש הדברה  מעבר למה שהעירייה נותנת. העיריות מטפלות אך ורק בביובים ולא מסביב לבניין ובטח לא בתוך הבניין, מחילות והמקלט.

איך מבצעים נכון הדברת עכברים בבניין – ראשית יש לאתר את מקור הבעיה, יש לטפל בשטחים הציבוריים על הנחת תיבות האכלה ומלכודות אשר לא פוגעים בבני אדם, ילדים וחיות כמו חתולים וכלבים. יש צורך באיתור מחילות וטיפול בצמרות העצים ובמקלט. יש לנקוט הרבה אמצעי זהירות. הדברת עכברים בבניין נעשית על ידי מדביר עכברים מקצועי בעל היתר הדברה על ידי שמירת כל כללי הזהירות.

הסבר קצר על עכברים וחולדות –

עכברים גודלם כעשרה ס"מ, חיים במחילות רצים מהר אוכלים זרעים ודגנים מופעים היכן שיש אוכל גלוי ופעילים בלילה. טיפול על ידי מלכודות ורעל עכברים.

חולדות מתחלקים לשתי קבוצות חולדת החוף וחולדת העליות.

חולדת החוף חייה בתוך ביובים היא גדולה מאוד ומסורבלת ובעלת זנב קצר אוכלת הכול טיפול נגדה דורש טיפול בתוך הביוב.

חולדת העליות – חולדה נפוצה מאוד חייה במקומות מסתור כמו מקלטים, גגות ועצים בעלת זנב ארוך יודעת לטפס מצוין. טיפול נגדה דורש תיבות האכלה, רעל עכברים ומלכודות במקומות הקינון שלהם.

חשוב לציין העיריות והמועצות מבצעים טיפול בביובים אין להם אפשרות לבצע הדברת עכברים בבניין בצורה מקיפה. אסי קליין מדביר עכברים מקצועי נותן מענה אמיתי לבעיית עכברים וחולדות בבניין. הזמן עכשיו הדברת עכברים בבניין – 052-873-2060.

דילוג לתוכן