הדברת עכברים עסקי מזון

הדברת עכברים עסקי מזון , לעשות את  זה נכון!

מומחה בביצוע הדברת עכברים וחולדות בעסקי מזון ומפעלים. מבצעים מיוחדים. טיפול מהיר ויעיל. זמינות 24 שעות הגעה תוך שעה במקרים דחופים. מחירים הכי זולים בארץ. רישיון הדברה 1779 של משרד איכות הסביבה. הזמן עכשיו ישירות למדביר אסי קליין – 052-8732060.

עסקי מזון רבים לא באשמתם סובלים מביקור לא צפוי של עכברים או חולדות. דבר זה נגרם מאי תשומת לב של רגע או הזנחה מסוימת. עכברים וחולדות משוטטים ומחפשים מקורות של מזון ומים. השירות שלנו כולל טיפול של לכידה וטיפול מניעה נגדם. השירות כולל את כל האמצעים הדרושים לכך. על כל טיפול מקבלים תעודת יומן ביצוע הדברה ואישור שהעסק מזון מטופל על ידי מדביר מוסמך בעל היתר הדברת מכרסמים. הדברת עכברים וחולדות צריכה להיות דיסקרטית ובצורה מושכלת. כל הדברת עכברים עסקי מזון מלווה בייעוץ ומתן מענה על כל שאלה.

עכברים וחולדות פעילים בלילה הם תרים אחרי מקומות מחבוא ומזון. ביקור במקום אשר יש בו שפע של מזון קורא להם ומזמין אותם. לפעמים בגלל הזנחה של עסק מזון צמוד ולפעמים בגלל אותו עסק. אסי קליין יודע לאתר את מקור הבעיה ולתת מענה אמיתי נגד עכברים או חולדות.

עסקי מזון נפוצים הם מלונות, צימרים, מטבחים מוסדיים, מסעדות, אולמות שמחה, ישיבות, גני אירועים, מטבחים במפעלים, עסקי אירוח, מרכולים גדולים, מכולות, ירידי מזון, אטליזים, מכולות, מעדניות,  קייטרינגים, מפעלי ייצור מזון, מסעדות מזון מהיר ועוד עסקי מזון שונים ומגוונים.

בנוסף לטיפול נגד עכברים או חולדות ניתן לקבל שירותי הדברת מזיקים כמו הדברת תיקן גרמני. הטיפול נעשה בעזרת הדברה ירוקה ובשימוש של פיתיונות של ג'ל כולל מדבקות של פרומונים המושכים את המזיקים להיתפס עליהם.

עסק מזון חייב להיות מטופל על ידי מדביר משרד הבריאות דורש מבעלי עסקי מזון לבצע הדברה מונעת ולתת למדביר מקצועי לטפל בבעיות תברואתיות על מנת לא לגרום לבעיה של מחלות לציבור.

אסי קליין מדביר מקצועי ובעל ניסיון של המון שנים, נותן שירות מהיר ויעיל במחירים ללא תחרות. הזמן עכשיו הדברת עכברים עסקי מזון – 052-8732060.

דילוג לתוכן