לכידת עכבר

לכידת עכבר – מהומה רבה על לא דבר?

עכברים לעיתים נתפסים כיצורים בלתי מזיקים, בעיקר אם מדמיינים עכברי מעבדה אשר לא נחשפו לזוהמה של הרחוב והביבים. אך כפי שכולנו מבינים, עכברי רחוב שונים בתכלית מעכברי מעבדה. עכברי רחוב נגועים בנגיפים, פטריות וחיידקים אשר ניתנים להעברה לחיות מחמד ואף לדיירי הבית,

חשוב להזמין הדברת עכברים ברגע בו נתקלת בעכבר שחדר לשטח המחיה שלך,  התעלמות מן הבעיה, בהחלט אינו המעשה המומלץ. הניסיון האנושי והאינסטינקט הראשוני שלנו מוצדק לחלוטין, מומלץ להתרחק ולהזמין לכידת עכברים בהקדם האפשרי, בטרם מאגרי המזון והתשתיות הבסיסיות כגון צינורות מים וחוטי חשמל ייפגעו ויובילו לפגיעה נרחבת הרבה יותר.

אסי קליין מתמחה בהדברת כל סוגי העכברים החולדות והמכרסמים ניתן ליצור עם אסי קשר ישירות בנייד בטלפון 052-8732060

לישון טוב יותר – לכידת עכבר

אם אתם רוצים לישון טוב בלילה, לכידת עכבר הנו הפתרון המושלם עבורכם. אתם יכולים להיות רגועים כי גם הבית או המשרד נקי ממכרסמים וגם תוכלו להשקיט את המצפון בידיעה שלא הרגתם עכברים שרק ניסו לשרוד בביתכם. שתי ציפורים במכה אחת בשיטות יצירתיות וחדישות השומרות על הסביבה, אינן מזהמות את האדמה ומקורות המים, מרחיקות את המכרסמים הטורדניים מאזורי המחיה ודוחקים אותם להתגורר באזורים אשר אינם מאוכלסים באדם.

שיטות ירוקות ללכידת עכבר

השיטות הירוקות בראש ובראשונה מבוססות הרגלי חיים. בהזמנת מדביר המוסמך ללכידת עכבר בשיטה ירוקה, הוא יסביר לכם כיצד ניתן למנוע בעתיד את חדירת העכברים או לכל הפחות למזער את הסיכונים. לדוגמה, מומלץ מאד להימנע מאגירת זבל למשך זמן ארוך מדי בתוך הבית או החצר. מומלץ לשמור על היגיינה בסיסית ולנקות הבית משאריות של פירורים ושאריות מזון. חסימת דרכי כניסה פוטנציאליות לעכברים, חורים שכדאי לסתום וכו'. שיטות אלו ימנעו לא רק כניסת עכברים לביתכם אלא גם כניסת מזיקים נוספים כגון ג'וקים ועוד.

השיטות הירוקות ללכידת עכבר והרחקתו מן הבית בהחלט אינן דורשות הכנה מוקדמת מצדכם, אין צורך לפנות חדרים, מטבח ועוד, השיטות מבוססת מלכודות מתוחכמות, מכשירים אלקטרוניים אשר לדוגמה מעבירים רעידות באדמה המורגשות רק על ידי המזיקים והם אינם מעזים לבקר וכן הלאה.

ללכידת עכבר בשיטה ירוקה, צרו קשר עוד היום עם אסי קליין – לוכד עכברים מוסמך, בטלפון 052-8732060. שאלו אותו על שיטות נוספות שמתאימות לסגנון החיים שלכם. מחיר מבצע מובטח לפונים דרך האינטרנט.

דילוג לתוכן