איך יודעים אם יש חולדה בבית?

אם מקנן בקרבם החשש שבתוך הבית או המשרד נמצאת חולדה, יש סימנים לכך. אם תדעו אילו סימנים לחפש, תוכלו לקבל תשובה לשאלה שלכם. הסימן הנפוץ ביותר להימצאות של עכבר או חולדה בבית הם גללי הצואה שנשארים על הרצפה ובמקומות אחרים. בכל הקשור לרעשים – רעש הכרסום וההתרוצצות על הרצפה בהחלט ניכר, ובמיוחד בשעות הלילה. מעבר לכך, ניתן לחפש אחר סימנים נוספים כגון סימני כרסום. בכל אופן, כל עוד קיים חשש או ספק, בהחלט כדאי להיות ערניים. ניתן גם להתייעץ עם מדביר מקצועי באופן טלפוני בשביל לנסות להבין האם יש חולדה בבית.

שאריות צואה

אם נתקלתם במשהו שנראה כמו גללי צואה בלתי מזוהים, יכול להיות שיש לכם עכבר או חולדה בבית. גם חרקים משאירים אחריהם גללים, אך קטנים יותר מאשר של המכרסמים. הצואה בעלת גוונים כהים ומשתנה בהתאם לסוג המכרסם ולגילו. לצואה מראה אליפטי במידת מה. ניתן לצלם את הגללים ולשלוח אותם למדביר מקצועי, על מנת שזה יוכל לאבחן את הבעיה בדיוק גבוה.

סימני כרסום

עכברים וחולדות אוהבים מאוד לכרסם. לחולדות באופן ספציפי יכולת כרסום עצמתית במיוחד. אם קיימים בבית מכרסמים, ובוודאי אם מדובר ביותר מאשר השעה או השעתיים האחרונות, לרוב תוכלו למצוא פה ושם סימני כרסום. אם קיים ספק בנוגע להימצאות המכרסמים בבית, כדאי לחפש אחר סימני כרסום בכל מיני מקומות. במידה ונמצאו סימנים כאלה – יש לקרוא למדביר בהקדם האפשרי.

רעשים

מכרסמים עושים רעשים ובעיקר בשעות הלילה. אם אתם מתעוררים מרעשים או שומעים רעשים מוזרים במהלך הלילה או בכל שעה אחרת, זהו סימון מחשיד מאוד לקיום של עכבר או חולדה בבית. על פי כמות הרעש אפשר להעריך האם מדובר במכרסם בודד או בכמות גדולה יותר של מכרסמים.

מקומות חשוכים ונסתרים

אם אתם רוצים למצוא את המכרסם עצמו, דרך טובה לעשות זאת תהיה דרך הזזה של ארונות, מקררים, ספות וכו'. הם אוהבים להסתתר במקומות צדדיים וחשוכים שנסתרים מהעין. אם קיים ספק, זה הזמן לבדוק בפינות החשוכות ולהתחיל להזיז דברים בבית.

רוצים לקבל מידע נוסף בנוגע לשאלה איך יודעים אם יש חולדה בבית? פנו אליי בטלפון 052-8732060 ואשמח לעזור לכם ולספק ייעוץ מקצועי חינם. במידת הצורך, אוכל להגיע בהקדם על מנת לאבחן את מקור הבעיה ולבצע הדברה יעילה ומהירה. ניתן ליצור איתי קשר גם דרך איזור יצירת הקשר באתר.

דילוג לתוכן