הדברת עכברים בבת ים

הדברת עכברים בבת ים, כיצד מבצעים?

בעיה של עכברים וחולדות נפוצה מאוד בבת ים. אסי קליין נותן שירות של הדברת עכברים בבת ים. השירות פעיל 24 שעות תוך הגעה מהירה לבית הלקוח. חולדות ועכברים נחשבים למסוכנים לבריאות האדם וגם לרכושו. אסי קליין לוכד עכברים מוסמך על ידי משרד איכות הסביבה. רישיון הדברה 1779.

עכברים וחולדות ישנם בכל עיר טיפוסית וגם בעיר בת ים קיימת בעיה זאת. העיר בת ים גדולה מאוד וישנם בה הרבה רחובות צפופים והרבה עסקי מזון. עכברים וחולדות תמיד חיים בסביבה של בני אדם. דבר זה גורם למטרד גדול לאזרחים, הדברת עכברים היא הפתרון הטוב ביותר למטרד.

כאשר קיים מצב של עכבר או חולדה הטפול שלנו כולל טיפול לטווח ארוך במחיר ללא תחרות. כל פעולות הדברת עכברים בבת ים כוללת לכידה וטיפול מונע.

אגף היחידה לקיימות ואיכות הסביבה של בת ים עושים המון טיפולי מניעה נגד עכברים וחולדות במערכות המים והביוב של העיר וכן דואגים לניקיון וסדר. אך לא תמיד זה מספיק. יש בעיר המון שווקים ועסקים של מזון כמו בתי קפה מסעדות ומלונות. עכברים וחולדות תמיד יהיו במקומות הללו.

חולדות שוכנים בתוך הביובים, עצים, מיכלי אשפה, מקלטים וגרוטאות. על מנת למגר את הנוכחות שלהם יש לפעול כל הזמן ולשאוף לסדר וניקיון.

אסי קליין נותן שירות הדברת עכברים בבת ים די הרבה שנים ומכיר את ההתנהלות של העכברים והחולדות בעיר בת ים.  כל לקוח מקבל הבטחה לפתרון מהיר ויעיל. הדברת עכברים נעשית בעזרת מלכודות מקצועיות וחומרי הדברה מאושרים של משרד בריאות.

עכברים וחולדות נושאים על גופם חרקים טפילים המסוכנים מאוד, לכן טיפול בבעיית עכברים או חולדות צריכה להתבצע במהירות ובזהירות ללא פגיעה באף אחד למעט העכבר או החולדה.

אחרי הדברת עכברים מומלץ לבצע הדברת עכברים מונעת בבניין או במערכת הביוב. על מנת שתופעה זאת לא תחזור. כמובן יש לסגור פתחים וסדקים מיותרים.

נוכחות של עכברים או חולדות זה דבר לא נעים בכלל. אך אין צורך לפחד אסי קליין נותן שירות הדברת עכברים בבת ים על ידי טיפול מהיר, יעיל ולא יקר.

דילוג לתוכן