הדברת עכברים בהרצליה

הדברת עכברים בהרצליה,  איך מבצעים?

עכברים או חולדות יכולים להוציא כל אחד מהשקט הנפשי שלו. אסי קליין מבצע הדברת עכברים בהרצליה כבר למעלה מעשר שנים. מכרסמים הם אורחים לא קרואים. אצל אסי קליין המחיר הוא הוגן ללא ניצול המצב. אפשרות מהיום להיום 052-8732060.

הדברת עכברים וחולדות צריכה להתבצע בחכמה. מכרסמים הם חיות חכמים מאוד ויש להם תכונת הישרדות גבוהה. הם חיים בתנאים חזקים מאוד והם גורמים לנזקים רבים. בנוסף הם נחשבים כמעבירי מחלות. הדברה נגדם צריכה להתבצע בזריזות וערמה.

אגף התברואה של עיריית הרצליה מבצעת המון פעולת מנע נגד עכברים וחולדות. אך למרות זאת עדיין יש חולדות ועכברים בתוך הרצליה. בעקבות התפתחות העיר הרצליה על ידי שינוי פני העיר, הגדלת אזורי המסחר והתעשייה, פיתוח טיילת החוף והפארק נצפים המון מכרסמים.

רמת החיים בהרצליה שואפת לסביבה נקייה בגינות וחוצות העיר. אסי קליין אשר פועל בעיר כבר המון שנים מבצע טיפול משלים ומבצע הדברת עכברים בהרצליה. על מנת לשמור על סביבה, ללא עכברים או חולדות מומלץ לבצע סריקה מסביב לבתים, לסלק גרוטאות ישנים, לגזום עצים, ניקוי ואוורור מקלטים, סתימת חורים בגגות, לסגור מחילות באדמה ולבצע הדברת עכברים מונעת.

סימנים לעכברים או חולדות – סימנים של כרסומים, הופעת גללים של צואה בצורת אורז, רעש בעליית גג, פתחי ביוב בחצר עם חורים מסביב, ריח רע. טיפול נגדם נעשה בעזרת חומרי הדברה בתוך תיבות האכלה ומלכודות תוך הקפדה על ביגוד מגן. מומלץ לתת לבעל מקצוע לבצע הדברה נגדם מאחר שטיפול לקוי נגדם יכול להיות מסוכן.

דם העכברים והחולדות מכיל מחלות כמו כלבת, דבר ועוד. בנוסף השתן והצואה שלהם יכולים להעביר מחלות מעיים כמו עכברת, הנטאוירוס, טיפוס מוריני ועוד מחלות אחרות. בנוסף חיים עליהם טפילים רבים כמו קרציות, פרעושים וכינים.

עכברים וחולדות גורמים המון נזקים לרכוש כמו כרסום חוטי חשמל ותקשורת, כרסום משקופים, חורים בצנרת, זיהום אוכל, נזקים במערכת הביוב, כרסום ספות ובדים ועוד.

על מנת למנוע מפח נפש מומלץ לתת למדביר מקצועי לבצע הדברת עכברים מקצועית ויעילה במחיר הוגן.

דילוג לתוכן