הדברת עכברים ברמת גן

הדברת עכברים ברמת גן, מומלץ לדעת!

24 שעות, מחיר הכי זול בארץ, יעוץ מקצועי, הגעה מהירה לבית הלקוח. רישיון הדברה של משרד  איכות הסביבה 1779. הדברת עכברים ברמת גן ישירות למדביר הזמן עכשיו- 052-8732060.

פתרון מלא לבעיית עכברים וחולדות. אסי קליין מדביר מקצועי שירות אדיב ומפתיע 100% תוצאה. עכברים וחולדות הם מזיקים לבני אדם ולרכושו. הדברת עכברים  דורשת ידע ומקצועיות וניסיון. התקשרו עוד היום לביצוע הדברת עכברים ברמת גן. בית העסק נצא ברמת גן ונותן שירות למגזר הפרטי והעסקי יעוץ ראשוני חינם. כל הציוד הוא המתקדם ביותר שיש, כולל חומרי הדברה מאושרים. הדברה מונעת לעתיד כולל פתרון לבעיה הקיימת.

חולדות חיים במחילות, בביובים ועל עצים היכן שישנם גרוטאות ומקלטים. עכברים חיים בתוך מחילות. סימנים לנוכחות שלהם בבתים זה סימנים של כרסומים של אוכל, נייר וניילונים. סימנים של צואה בצורת גללים של אורז וריח לא טוב. הופעת מכרסם גורמת לחלחלה, גועל ופחד. טיפול לקוי נגדם יכול לגרום למפח נפש. הם גורמים לנזקים לרכוש, הם אוכלים מזרונים וספות וצינורות חשמל ותקשורת. בנוסף הם גורמים לנזקים במערכת הצינור של הביובים והשירותים. על גופם יש טפילים שונים כמו קרציות, פרעושים וכינים וגוף המכרסמים נגוע במחלות. דבר זה יכול להעביר מחלות מסוכנות מאוד לבני אדם.

אסי קליין מבצע הדברת עכברים ברמת גן מעל 17 שנה ויש לבית העסק מאות לקוחות מרוצים. העיר רמת גן גובלת בשני צדדיה את הפארק הלאומי ואת פארק הירקון. בנוסף ישנם המון עסקי מזון בעיר ואזור תעשייה גדול. דבר זה גורם לתחלואה גדולה בעיר. עיריית רמת גן מבצעת הדברה מונעת נגד מכרסמים. דבר זה עוזר, אבל לא עד הסוף. כאשר יש מקרים דחופים אפשר להתקשר בכל שעה במשך שעות היום.

המלצות לחיים ללא עכברים וחולדות – איטום גגות וסדקים חיצוניים, איסוף גרוטאות הצמודים לבתים, ניקיון מקלטים, קיצוץ ענפים של עצים הנושקים לבית, אגירה של אוכל בקופסאות סגורים, התקנת רשתות בחלונות, טיפול קבוע בביובים של הבית, שמירה על ניקיון, פינוי גזם, לדאוג למכסה סגור של פחי אשפה בבניין.

דילוג לתוכן