איך מדבירים עכברים

נמאס לכם מהעכברים?

אם נכנסים לכם עכברים הביתה ומטילים את אימתם על כל יושבי הבית ומשאירים הרס לכלוך ובלגן, שלא לדבר על מחלות שהם נושאים איתם. הגיע הזמן לעשות לזה סוף. איך מדבירים עכברים? ניתן להזמין מדביר עכברים מקצועי שיטפל לכם בבעיה עם אחריות על העבודה. עכברים מטבעם נמשכים לחורים וסדקים ומתרבים מהר מאוד כך שקיימת חשיבות רבה לעצור את התופעה בהקדם האפשרי וזאת כדי למנוע התרבות שלהם והפצת מחלות ולכלוך.

סוגי מלכודות עכברים

איך לוכדים או איך מדבירים עכברים? קיים מגוון רחב של מלכודות עכברים החל ממלכודות לשימוש עצמי כמו המלכודות הישנות ממתכת שצריך להניח פיתיון על קרס בתוך המלכודת וכשהעכבר נכנס המלכודת נסגרת, כמו כן קיימות מלכודות דבק שהעכבר נלכד בהן. למדביר עכברים מקצועי יש כלים מיוחדים ללכידת כל סוגי העכברים והחולדות כך שלא תצטרכו להניח בביתכם מלכודות ממתכת או דבק ולהתעסק עם עכברים מתים. מדביר עכברים מקצועי ילכוד אותם ויפזר חומרים להרחקתם לזמן רב.

חומרי הדברה והרחקה

ניתן להשתמש בחומרי הדברת עכברים כך שהם אוכלים מהחומר ואז שובקים חיים, כמו כן אפשרות נוספת היא לפזר חומר הרחקה שדוחה את העכברים וכך הם יעזבו את המקום. החיסרון בחומרים אלו שהם רעילים לאדם ולכן אינם מומלצים לשימוש במקום שבו ילדים עלולים להגיע לחומר. מדביר מקצועי יודע להשתמש בחומרי הדברה והרחקה בצורה מקצועית ולשים אותם בחורים ובסדקים שילדים לא יכולים להגיע אליהם כך שלאחר שיבצע את מלאכת לכידת העכברים הוא ישקול להניח חומרי הדברה והרחקה במקומות הרלוונטיים לחדירת עכברים ובצורה בטיחותית.

טיפים למניעת חדירת עכברים

כדי לא להגיע למצב שבו אתם נזקקים להדברת עכברים וחולדות מומלץ לא להשאיר חלונות ודלתות פתוחים לרווחה, אם הם ללא רשת. המלצה זו רלוונטית במיוחד לקומות הקרובות לקרקע. כמו כן לפני בוא הקיץ, מומלץ לסגור ולסתום חורים וסדקים שמהם עכברים עלולים להיכנס לבית. במקומות המועדים לחדירת עכברים מומלץ להניח חומרי הדברה או הרחקה בצורה שילדים לא יוכלו להגיע לחומר המסוכן.

דילוג לתוכן