אתר הדברת עכברים

אם חיפשתם את הביטוי 'עכברים הדברה' הגעתם אל המקום הנכון – סימנים ברורים להימצאותם, שיטות שונות ואמצעים מיוחדים להדברתם, טיפים וכן – גם מבצע מיוחד עבור גולשי האתר – כל אלו (ועוד) ממתינים לכם בהמשך. מוכנים? נצא לדרך!

ראשית, אם יש לכם ספק, כיצד תוכלו לדעת בבירור שאתם מארחים משפחת עכברים, או אולי שבט שלם? הרי לרוב הם נסתרים מהעין ויוצאים במשך הלילה לשוטט בחיפוש אחר מזון. צריך לחפש את הסימנים: אריזות מזון קרועות, מזון אכול למחצה שאין איש שיודה באכילתו וכמובן – צואה ייחודית המפוזרת בפינות שונות בבית – גללים בתוך הארונות, מתחת לספות ושלא נדע אפילו על הספה עצמה. לפעמים אפשר גם לשמוע את המזיקים הקטנים שורטים את הרהיטים או מטיילים בארון ומרשרשים בשקיות הזבל הדברת עכברים היא הפתרון והמענה המושלם לבעיה.

בואו ננסה קודם כל להימנע מהמפגע. עכברים לא ישהו זמן רב במקומות שאינם מספקים להם תנאי קיום מינימליים, ויעדיפו בכל אופן מקומות שיספקו להם תנאי מחיה טובים. כמו תמיד, הקדשת מעט תשומת לב וערנות לנושא הן הפתחים למניעה מוצלחת של הופעת המזיקים:

  • ניקיון יסודי באזורים בהם האוכל מאוחסן: המטבח והמזווה.
  • איטום פתחים וחורים – כדי למנוע מצב שפרצה קוראת לגנב, הם מסוגלים להשתחל לחורים קטנים ביותר ואף במרווח שמתחת לדלת.
  • איטום אפקטיבי של מזון שיש אליו גישה למכרסמים נשכניים ובעלי ציפורניים. כלומר, גם האריזה המקורית של המזון לא תמיד מספקת הגנה מניעתית. מיכל קשיח הוא הפתרון.
  • פינוי אשפה בשקיות אטומות מאזור הבית אל הפח שמחוצה לו, ושמירה על ניקיון באזור הפח. ולא לשכוח – לסגור את המכסה!

ואם כבר מאוחר מדי כדי למנוע, מה ניתן לעשות נגד המכרסמים הנבונים הללו, שכה קשה אפילו רק להעיף בהם מבט? התשובה היחידה היא: הדברת עכברים.

כדי להדביר עכבר, צריך להבין איך הם חושבים, מתי הם פעילים, מה נתיבי התנועה שלהם… ויש גם להתחשב בסביבה ובדיירי הבית, חיות המחמד והתינוקות הזוחלים. אחרי הכל, חשוב מאוד לדאוג שהיחידים שיודברו הם העכברים!

לשם כך, מדביר מקצועי הוא הפתרון הנכון. איש מקצוע שידע כיצד מבצעים הדברה בטוחה ואופטימלית.

אסי קליין מדביר מוסמך ומקצועי, מציע לגולשי האתר מבצע הדברת עכברים מיוחד, במסגרתו תהיו זכאים לשירות אדיב ומקצועי – ולמחיר מיוחד וחד פעמי. פנו כעת לשירותי "עכברים הדברה"– התקשרו לטלפון 052-873-2060 ושימו סוף למזיקים!

דילוג לתוכן