הדברת עכברים באחריות

הדברת עכברים – מגיע עם אחריות?

הדברת עכבר תמונהעכברים שורצים בכל מקום, בפחי אשפה, במזבלות עצמן, ליד פתחי ביוב ובתוך הביוב, מתחת לבניין ובכל מקום שבו מאפשרים להם. וכשבסופו של דבר העירייה או דיירי בית או בניין מחליטים להדביר, שאלה אחת תמיד צצה, הדברת עכברים באחריות? כן, בהחלט!

הדברת עכברים באחריות – אחריות לכמה זמן בדיוק?

'הדברת עכברים באחריות' זהו מושג נפוץ שתשמעו מפי מדבירים רבים, אך לא על כל מדביר ניתן לסמוך, אם התקופה נשמעת לכם ארוכה מדי, בררו באיזו שיטה המדביר משתמש, לעיתים מתבצע שימוש בחומרים אסורים ורעילים במיוחד אשר משרד הבריאות אינו מאשר. פרט חשוב נוסף שכדאי לברר, האם תקופת האחריות כוללת הדברה מחודשת במידה והעכברים צצים שוב באותו פרק זמן מוגדר. מדבירים רבים יספקו תקופת אחריות ארוכה מן הרגיל וגם יבטיחו הדברה מחודשת במידת הצורך, אך שימו לב, לרוב התשלום עבור שירות זה גבוה מלכתחילה.

הדברת עכברים באחריות – אחריות בהתאם לשיטה

טווח האחריות בכל הקשור להדברת עכברים יכול להשתנות משיטה לשיטה. לדוגמא אם מרססים טווח האחריות תהייה ארוכה יותר מאשר אם משתמשים במלכודות למיניהן. כמו כן, לעיתים עושים שימוש באמצעים אלקטרוניים אשר מרחיקים את העכברים, במקרה זה טווח האחריות תלוי טווח האחריות של המכשיר עצמו. אל תתביישו לשאול את המדביר שלכם באיזו שיטה או שילוב שיטות הוא משתמש או שאתם מעדיפים שישתמש ומה טווח האחריות שהוא מספק לכם ובאילו תנאים.

הדברת עכברים באחריות – שאלה של אמינות

הדברת עכברים באחריות היא הרבה פעמים שאלה של אמינות המדביר. בנוסף לכל אותם הפרמטרים שדיברנו עליהם שמגדירים את טווח האחריות, חשובה לא פחות האמינות. מדבירים אמינים יעדיפו לא להפריז בתקופת האחריות או שלחלופין יספקו לכם הדברה מחודשת תחת אותה תקופה ארוכה יחסית. כמו כן, יספקו את כל התשובות לשאלות שלכם, לגבי החומרים בהם משתמשים, מדוע תקופת אחריות קצרה או ארוכה. זכרו, פעמים רבות תקופת האחריות תלויה גם בעונה, בזן העכבר ששורץ באזורכם, בתקופת הרבייה שלהם וכן הלאה. מדבירים אמינים יתאימו את תקופת האחריות לשיטה ולכל הפרמטרים הנוספים שרלוונטיים למקרה שלכם.

להדברת עכברים באחריות, צרו קשר עכשיו עם מדביר מקצועי ואמין בטלפון 052-8732060 והיפרדו ממזיקים לשלום. מבצע מיוחד לגולשי אינטרנט!

דילוג לתוכן