הדברת עכברים בגבעתיים

הדברת עכברים בגבעתיים. אסי קליין מדביר עכברים בגבעתיים.

עכברים וחולדות נמצאים משחר ההיסטוריה בסביבת בני אדם. העיר גבעתיים נחשבת עיר צפופה מאחר זאת יש גידול רב בחולדות ועכברים. אסי קליין נותן שירותי הדברת עכברים בגבעתיים. עולם המכרסמים מתחלק לשני סוגים עכברים וחולדות ידוע על שני מינים של חולדות חולדת החוף וחולדת העליות.

עכברים גודלם קטן, חולדות גדולים בדרך כלל, הם חיים בביובים על צמרות העצים וגגות הבתים בגבעתיים. אסי קליין לוכד עכברים בגבעתיים מעל עשור. הדברת עכברים נעשית בהשמת תיבות האכלה ומלכודות מיוחדים. אסי נותן שירות הדברת חולדות ועכברים עשרים וארבע שעות.

חולדות או עכברים פעילי לילה אך רואים אותם גם בשעות היום. אם יש צורך בביצוע של לוכד עכברים או חולדות בגבעתיים והצורך הוא מיידי אנחנו מגיעים תוך שעה למקום האירוע.

סימנים של עכבר בבית או חולדה זה סימן של כרסום של נייר או ניילון וכמובן פירות או ירקות, סימן של גללים ורעש משונה.  לכידת עכבר בגבעתיים צריכה להתבצע בעזרת ציוד מקצועי על מנת לא להיפגע מהמכרסם.

הדברת חולדות בגבעתיים מתבצעת בצורה חכמה בעזרת שיטה מתקדמת עם הציוד הכי משוכלל.  לוכד חולדות מקצועי יודע לזהות את מקור הבעיה לטווח ארוך. חולדות ועכברים נושאים על גופם טפילים מסוכנים כמו פרעושים וקרציות. טפילים אילו יכולים להעביר דם נגוע מהחולדה או העכבר אל האדם.  מדביר עכברים מקצועי ידע להימנע מסכנה זאת. אסי קליין מבצע למעלה מעשור הדברת עכברים או חולדות בעיר גבעתיים ומכיר את כל המקורות שלהם.

הדברת עכברים בגבעתיים נעשית מהיום להיום, אצלנו כל אחד מקבל מחיר שווה לכל כיס, יחס אדיב, טיפול מהיר, מקצועיות ואמינות.

גבעתיים ידועה בתור עיר נקייה, הגנים שלה, מחזור ושימוש מחודש בדברים והטמעת אשפה. אך למרות זאת עדיין יש בעיה של חולדות ועכברים. למרות כל המאמצים הטובים של עיריית גבעתיים עדיין יש בעיית מכרסמים. אסי קליין לוכד עכברים מקצועי יודע לפטור כל בעיה של עכברים וחולדות טלפון ישירות למדביר  052-8732060.

דילוג לתוכן