הדברת עכברים בגג

הדברת עכברים בגג , איך מגיעים אליהם? איך נפטרים מהם?

נתקלת בעכברים בגג? התקשרו עוד היום להזמנת הדברת עכברים בגג ע"י אסי קליין מדביר עכברים מוסמך ישירות למדביר 052-8732060

עכברים הינם מכרסמים קטנים שנפוצים מאד בכל האזורים בעולם. עכברים משמשים במקומות רבים כחיות מחמד, משום שלרוב הם קטנים ונחמדים ואף אינם מזיקים, בדומה למכרסמים אחרים המשמשים כחיות מחמד, כמו אוגרים, שרקנים וכולי. אולם, העכברים נוטים להימצא במקומות חשוכים ובקרבת לכלוך רב, ולכן כאשר מופיע בבית עכבר לא קרוא, הוא מהווה מטרד רציני. עכברים חופשיים אינם נעימים לעין במשק בית פרטי, והם גם עלולים לגרור אחריהם מחלות רבות, אשר נדבקות אליהם ברחוב ובאזורים בו הם נמצאים.

הדברת עכברים בגג

עכברים עלולים להופיע במקומות רבים שבהם הם אינם רצויים. נהוג לחשוב כי עכברים מופיעים רק בדירות הצמודות לקרקע, אך האמת היא שהם יכולים להגיע לכל מקום. הדברת עכברים בגג, למשל, איננה נדירה כלל. עכברים עלולים להופיע בגגות בנויים בדיוק כמו בכל מקום אחר, וכאשר הם מופיעים, יש לדאוג להדביר אותם בהקדם, על מנת למנוע נזקים, כאמור. כיצד מבצעים הדברת עכברים בגג? הנה מספר שיטות:

שיטות עצמאיות להדברת עכברים בגג

ישנן שיטות רבות של הדברת עכברים בגג שאותן ניתן לבצע באופן עצמאי. השיטה הידועה ביותר היא, כמובן, הצבת מלכודות. מלכודות העכברים השונות נועדו ללכוד עכברים שכבר נמצאים בגג, אך לא להרחיק אותם משם באופן קבוע. לכן, מלכודות עכברים מתאימות למקרים בהם ישנה הופעה בודדת של עכבר, שעשויה להיות מקרית, ולא למצבים חמורים יותר, בהם ישנה התקהלות של עכברים באזור. ישנו מספר רב של מלכודות. המלכודות העתיקות מכולם הן מלכודות הקפיץ, אשר הורגות את העכבר באופן מידי, אולם הן אינן נפוצות עוד כיום. ישנן מלכודות דבק, אשר לוכדות אליהן בקלות את העכבר אשר נוגע בהן. מלכודות אלו אינן ידידותיות במיוחד, בלשון המעטה. מלכודות אשר מותירות את העכבר מוגן הן מלכודות הכלוב למיניהן, אך יש לדעת כי הן אינן יעילות תמיד.

מדביר שיבצע הדברת עכברים בגג

כאשר יש צורך באמצעים חריפים יותר, ניתן לקרוא למדביר מקצועי. על מנת להדביר את העכברים מן הגג באופן סופי, המדביר יניח רעל עכברים במקומות המתאימים, על פי בדיקה מדויקת של השטח. חשוב מאד שלא לנסות להניח רעל עכברים באופן עצמאי, מפני שזהו רעל אשר מסוכן גם לחיות אחרות ואף לבני אדם, וילדים עלולים להיפגע ממנו.

דילוג לתוכן