הדברת עכברים בחולון

הדברת עכברים בחולון, כיצד מבצעים?

אסי קליין מדביר עכברים וחולדות בחולון. שירות 24 שעות, מאה אחוזי הצלחה, הזמן עכשיו הדברת עכברים בחולון במחיר ללא תחרות 052-8732060.

עכברים וחולדות הם יצורים לא רצויים אצל אף אחד, הם נחשבים מזיקים לבני האדם ולרכוש שלו. יש על הגוף שלהם קרציות ופרעושים חרקים אילו הם טפילים אשר יכולים להעביר דם נגוע במחלה מהעכברים או החולדות אל בני האדם. בנוסף השתן והצואה שלהם נגועה במחלות ודרך זה הם נחשבים כמעבירי מחלות. בנוסף לזה עכברים וגם חולדות מכרסמים כל דבר כמו צינורות, חוטי חשמל ותקשורת, נייר, ניילונים ואת ספוג הספות והמזרונים. דבר זה גורם המון נזק לרכוש האדם, לכן חשוב שברגע שנתקלים בעכברים להזמין ישירות הדברת עכברים.

העיר חולון גדולה מאוד ויש בה מרכזי תעשייה ומסחר רבים, ידוע שעכברים וחולדות שורצים במקומות הללו. בנוסף יש בחולון הרבה עצים וחולדות חיים גם בתוך הצמרות של העצים.

אסי קליין מבצע הדברת עכברים בעיר חולון למעלה משניים עשר שנים ומכיר את רחובות חולון מצוין. כאשר יש בעיה דחופה יש אפשרות להגיע תוך שעה לבית הלקוח. ביצוע הדברת עכברים נעשית בעזרת ציוד משוכלל וחומרי הדברה המאושרים על ידי משרד הבריאות ומשרד איכות הסביבה. אצלנו אין פשרות ואין בעיית חולדות ועכברים אשר לא נפתרת.

כמה מילים על עכברים וחולדות.

זן זה נחשב יונק, הם חיים במחילות והיכן שיש שלוש מרכיבים עיקריים מים, מזון ומסתור.

עכברים – גופם קטן לא אוכלים בשר אלה פירות, דגנים וביצים. הצואה שלהם קטנה בצורת אורז. כושר כרסום, חיים במשפחה בעיקר בקרקע.

חולדות- ישנם שני סוגים. חולדת החוף וחולדה מצויה.

חולדת החוף- גדולה מאוד חייה בתוך הביוב יודעת לקפוץ לשחות ולקפוץ מהר, אוכלת כל דבר, חודרת לבתים בעיקר דרך צינורות הביוב והשירותים. יש לה זנב קצר.

חולדה מצויה –  חייה על העצים וגגות הבתים בעלת זנב ארוך, יכולה להיכנס מכל מקום, אוכלת כל דבר אבל העדפה לפירות, משקלה כמאתיים גרם פחות או יותר. יכולת כרסום.

בחולון יש את אגף התברואה המבצע הדברת עכברים  מונעת בחולון. עם המכרסמים הם עם חזק וטיפולים הללו לא תמיד מספקים למרות כל המאמצים של עיריית חולון. אסי לוכד עכברים וחולדות בחולון.

דילוג לתוכן