הדברת עכברים ביהוד

הדברת עכברים ביהוד, כדאי לדעת!

אין כניסה לעכברים!  הפתרון המלא לבעיית עכברים וחולדות. אסי קליין מדביר מוסמך 1779 של משרד איכות הסביבה. הדברת עכברים ביהוד במחיר משתלם במיוחד ישיר למדביר 052-8732060

אף אדם לא אוהב שפולשים אליו הביתה, בטח לא חולדות ועכברים. חולדות ועכברים נחשבים למזיקים ומעוררים פחד וגועל אצל מרבית בני האדם. אסי קליין נותן שירות הדברת עכברים ביהוד. הטיפול כולל לכידה מהירה, טיפול לטווח ארוך, יעוץ מקצועי חינם, יחס אדיב, הגעה מהירה, מחיר הוגן.

קצת על עכברים – למעשה יש שני סוגים עיקריים עכברים או חולדות מבחינת ההתנהגות הם דומים. אבל יש המון הבדלים חשובים בניהם. על מנת להצליח בביצוע הדברת עכברים ביהוד נגדם, יש להכיר את ההבדלים בניהם. חשוב לדעת כולם מעבירי מחלות וגורמים נזקים לרכוש.

עכברים –  יונק חי במשפחה בדרך כלל הגודל שלו עשרה סנטימטר. בעל אף מחודד ומופיע בדרך כלל בצבע אפור. חי במחילות והיכן שיש אשפה ושדות. חייב מים ואוכל דגנים.

חולדות – קיימים שני מינים של חולדות חולדת החוף או חולדת העליות או בשמה השני חולדה מצויה.

חולדת החוף – יונק חי במשפחה בעלת גודל של גדול ומשקלה יכול להגיע חצי קילו. הזנב יותר קצר מהגוף. צבעם בהיר עד הצבע האפור או חום. חייה בתוך ביובים ומקומות סגורים ולחים כמו מקלטים ומחסנים. יודעת לשחות. אוכלת הכול וחייבת מים.

חולדת העליות – יונק חייה בתוך משפחה. הגוף שלה דקיק יחסית, משקלה מגיע עד רבע קילו. הזנב שלה יותר ארוך מהגוף שלה. מופיעה בכל הצבעים וגם שחור. היא חייה בגובה על עצים, גגות הבתים, גרוטאות. חולדת העליות אוכלת הכול אבל העדפה לפירות.

על מנת להגיע להצלחה בביצוע "הדברת עכברים ביהוד" יש לבצע שלוש דברים עיקריים. דבר ראשון טיפול לסביבה הקרובה שזה אומר ניקיון סביבתי, פינוי גזם, רענון מקלטים ומחסנים וניקוי עשב רע. דבר שני איטום סדקים וסתימת חורים בגגות ואטימת הבית על ידי דלתות ורשתות. דבר שלישי פעולת הדברת עכברים נגד עכברים וחולדות.

מכרסמים מבצעים המון נזקים לתשתיות ומעבירים מחלות דרך הטפילים החיים עליהם. את הצרכים שלהם הם עושים בכל מקום וכך עוברים מחלות. התקשר היום להדברה בטוחה – 0528732060.

דילוג לתוכן