הדברת עכברים במטבח

הדברת עכברים במטבח, איך עושים את זה?

הופעת עכבר במטבח נפוצה מאוד. עכברים יודעים לזהות מקומות מסתור ומזון. סימנים להופעת עכבר במטבח זה סימנים של גללים שחורים, סימני כרסום, ריח רע, סימני שתן צהוב ודברים הפוכים.

אסי קליין מדביר עכברים מוסמך על ידי משרד איכות הסביבה בעל היתר הדברת מכרסמים 1779. מבצע הדברת עכברים וחולדות במטבח. מחירים שווים לכל כיס, זמינות מיידית, מקצועיות ואמינות. מציאת מקור הבעיה, יעוץ מקצועי, יחס אדיב ומפתיע  ופתרון מלא לבעיית עכברים במטבח. הזמינו עכשיו במחיר מנצח הדברת עכברים במטבח – ישירות למדביר עכברים – 052-8732-060.

למה יש עכבר במטבח? ישנם הרבה סיבות להופעה של עכברים במטבח בבית. ראשית הרבה פעמים כאשר אנחנו מכניסים הביתה משלוח אשר הגיע בארגז, יתכן שבדרך לא דרך הסתתר שם עכבר ובלי לשים לב הוא כבר אצלנו בתוך הארון. עכברים וחולדות משוטטים כל היום במטרה למצוא מקורות של מים, מזון ומסתור. כאשר חלון או דלת נשארים למספר דקות פתוח, אותו עכבר מנצל את המצב ונכנס לתוך הארון מטבח. עכברים וחולדות אוהבים לכרסם ומקומות המסתור האהובים עליהם הם מאחורי המדיח והמקרר או מתחת לצוקל של הארון מטבח. בבתים פרטיים הם חופרים מתחת לאדמה ומשם הם נכנסים למטבח.

איך מבצעים הדברת עכברים במטבח – ראשית יש לזהות איך ומדוע העכבר הצליח להיכנס לארון מטבח. הטיפול היעיל ביותר זה לכידה ידנית של העכבר ואם הדבר לא עולה יפה, מניחים מלכודות עכברים מקצועיות ואם יש צורך פיזור רעלים נגד חולדות ועכברים. אופן ביצוע הדברת עכברים במטבח צריכה להתבצע בצורה מושכלת על מנת שלא יגרם נזקים משיניים כמו ריח רע והמשך נזקים תברואתיים ונזקים לרכוש במטבח ובבית. מומלץ לשמוע להוראת המדביר, כל מקרה שונה מהשני. אסי קליין בעל ניסיון של 17 שנה בביצוע הדברת עכברים וחולדות יוכל לבצע הדברת עכברים במטבח ביעילות ובמהירות ללא נזקים משיניים בעלות נמוכה.

עכברים וחולדות נחשבים מזיקים עיקריים לאדם ולרכושו, על גופם ישנם חרקים טפילים ופיזור השתן והצואה שלהם גורמים למחלות מעיים מסוכנות. לביצוע הדברת עכברים במטבח התקשרו עכשיו למקצוען אשר יבצע את העבודה בשבילכם  – 052-8732060.

דילוג לתוכן