הדברת עכברים בקריית אונו

הדברת עכברים בקריית אונו , מומלץ לדעת!

מי אכל את הגבינה שלי. עכברים וחולדות ידועים כמכרסמים אשר לא בוחלים בשום דבר. לכן כדאי לקרוא לאסי קליין המבצע הדברת עכברים בקריית אונו במחיר משתלם במיוחד 052-8732060.

עכברים וחולדות נחשבים כמעוררי גועל ופחד בצדק רב. הם גורמים נזקים לרכוש ומעבירי מחלות מסוכנות לבני האדם. טיפול לא נכון נגדם יכול לגרום למצב לא נעים. אסי קליין לוכד עכברים וחולדות מעל שבע עשרה שנה נותן שירות הדברת עכברים בקריית אונו המון שנים. מומלץ לבצע הדברה נגדם בצורה מקצועית כולל יעוץ מהיכן הם הגיעו על מנת שהם לא יופיעו שוב.

אגף התברואה של עיריית קריית אונו מבצע עבודת קודש נגד עכברים וחולדות במאמצים רבים הראויים לשבחים רבים. כוח המציאות מצביע על יותר חוזק של מזיקים ועדיין יש תושבים הסובלים ממכת עכברים או חולדות בבתים. העיר קריית אונו שוכנת בתוך סביבה ירוקה אשר יש בה הרבה עצים ופארקים וגנים ציבוריים. מסביבה יש ישובים קרובים, בעלי אדמות לא מאוכלסות. דבר זה גורם לריבוי מכרסמים בתוך העיר.

חולדות ועכברים הם למעשה יונקים, הם חיים במשפחות. הם פעילים בעיקר בלילה. יש להם יכולת כרסום מצוינת. עכברים לא אוכלים בשר, אלה רק דגנים ופירות. חולדות לעומת זאת אוכלים כל דבר וגם בשר. סימנים אשר מצביעים עליהם זה חורים באדמה, ריחות רעים, צואה בצורת גללים קטנים הדומה לאורז. כרסום לא רצוי של צינורות וחוטים של חשמל ותקשורת. סימנים של נגיסות על מזון יבש, נביחות באופן רצוף של כלבים. ניילונים וניירות מפוררים עד אבקה. רעשים מוזרים בלילות, בלגן על השיש במטבח או בבית. העכבר יותר קטן בגודלו מאשר חולדות.

אסי קליין מדביר מוסמך של משרד איכות הסביבה בעל היתר הדברת מכרסמים 1779. נותן שירות "הדברת עכברים בקריית אונו" בהצלחה רבה. כל הדברת עכברים מלווה בייעוץ איך להימנע בעתיד ממגע חוזר אתם. המחיר אשר נגבה הוא מחיר הוגן ותחרותי לצד שירות סבלני ואדיב. הדברת עכברים בקריית אונו ניתנת ללקוחות פרטיים ומוסדיים. השירות ניתן במהירות בהתחייבות לזמן אשר נקבע.

דילוג לתוכן