הדברת עכברים ברעננה

הדברת עכברים ברעננה איך מבצעים?

מגוון עצום של פתרונות לביצוע הדברת עכברים ברעננה. על ידי אסי קליין מדביר מוסמך של משרד איכות הסביבה רישיון 1779. לקבלת שירות מהיר ויעיל התקשר עכשיו 052-8732060.

רעננה נמצאת באזור השרון הידוע בתור אזור שופע פרדסים ופארקים גדולים. כמובן יש ברעננה אזור תעשייה גדול והמון אזורים מסחר ובילוי. עיריית רעננה מבצעת המון טיפולי מנע באמצעות הדברת עכברים וחולדות. למשל רק בשנת 2012 קיבל וטיפל המוקד העירוני מעל 1200 פניות לבעיית חולדות או עכברים. הבעיה קיימת אך בצער רב אגף התברואה ברעננה לא יכול להצליח להעלים את התופעה בעיר לגמרי. למרות כל הרצון הטוב שלהם. אסי קליין מבצע הדברת עכברים ברעננה ומצליח לפתור בעיה של מכרסמים לטווח ארוך.

עכברים וחולדות הם דומים, אבל יש המון הבדלים ביניהם, על מנת להבין איזה סוג של מכרסם נמצא, הנה כמה עובדות עלי חולדות ועכברים.

עכברים –  עכבר משקל ממוצע 15 גרם ואורך של עשרה ס"מ. האוזניים של העכבר גדולות מהגוף שלו, צבע הגוף אפור בדרך כלל והבטן בהירה יותר. יכולת כרסום מצוינת. אוכל פירות, ירקות ודגנים. רץ מהר וקופץ. חי בתוך מחילות ומקורות מסתור.

חולדות – ישנם שני סוגים של חולדות. (עכברוש = חולדה גדולה)

חולדת החוף – גוף גדול, משקל עד חצי קילו, זנב קצר מהגוף, אוזניים קטנות ומקופלות, אורכה עד 25 ס"מ. בעלת אף פחוס צבעה אפור בהיר בדרך כלל. אוכלת הכול, נמצאת בביובים ומחילות יודעת לשחות ולרוץ.

חולדה מצויה – גוף דק וארוך, משקל עד מאתיים גרם. אורך הגוף כעשרים ס"מ. הזנב ארוך מהגוף, בעלת אף שפיצי. צבעה קהה. אוכלת הכול העדפה לפירות וירקות. נמצאת מתחת לגגות ועל עצים.

הכרת הביולוגיה ודרך החיים של חולדות או עכברים חשובה מאוד. כאשר מכירים את דרך ההתנהלות שלהם קל יותר לבצע הדברה נגדם. אסי קליין מבצע "הדברת חולדות ברעננה" הדברה חכמה ומצליח למגר תופעה של עכברים ולחולדות לטווח ארוך.

הדברת עכברים ברעננה במחיר הוגן כולל יעוץ ראשוני חינם התחיבות לפתרון מלא לבעיה. שירות 24 שעות. מעכשיו לעכשיו למעט יום שבת.

דילוג לתוכן