הדברת עכברים ירוקה

הדברת עכברים בשיטה ירוקה

בוא אליי עכבר נחמד…

אם גם אתם "זכיתם" לחוות את החוויה המפוקפקת הקרויה עכברים בבית בוודאי אתם יודעים כמה זה יכול להיות נורא רגע הגילוי, התהיות והבלבול הנלווים אליו עד לטיפול בתופעה עצמה.  כיום בזכות שירותי הדברה ניתן להפטר מעכברים במהירות ובקלות וכמו שזה הגיע כך זה ילך- הישועה במרחק טלפון אחד בלבד!

כיום לא חייבים כבר לבצע הדברה כימית בבית- וזאת עכב כך שפותחה שיטת הדברה ירוקה אשר דואגת לנו שנשמור על עצמנו ועל העולם גם בזמן שאנו "מגינים" על הבית מפני מזיקים כמו עכברים וחולדות.

שיטות הדברה הישנות כבר נעלמות מהעולם

בעבר הדברת עכברים הייתה כרוכה בהרחקת בני הבית  מאזור המחיה למספר שעות עד ימים משום הצורך לאוורר את הבית, עכב השימוש בחומרים רעילים אשר לא רק ממיתים את העכברים אלא עלולים להזיק גם לבני אדם. עם השנים השימוש הגורף בחומרי הדברת עכברים כימיקלית הלך ופחת עכב המודעות לאיכות הסביבה, וכך  הדברה הפכה להיות ידידותית יותר לסביבה, ופחות מסוכנת לבעלי חיים ולבני אדם.

הדברה ירוקה

הדברת עכברים ירוקה היא למעשה התשובה הטבעית של הדברה פעילה אשר אינה מסכנת איש ועושה את עבודתה כמו שצריך. הדברה ירוקה הינה פיתוח של השנים האחרונות והיא נועדה לעזור לנו לשמור על הבית מפני עכברים, וגם לשמור על בני הבית, על חיות המחמד, הפרקטים, הווילונות וכל הדברים אשר היו עלולים להינזק אלמלא נעשתה במקום הדברה ירוקה.

הדברת עכברים בשיטה הירוקה אמנם אינה ממיתה את העכברים- אולם היא מרחיקה אותם בהחלט וכולם מרוצים- בעיקר בעלי הביתה אשר כה ציפו להפטר מהעכברים בבית….

האם הדברה ירוקה עובדת?

בניגוד למה שניתן לדמיין, שיטת הדברה ירוקה יכולה לעבוד באופן טוב אפילו יותר משיטת הדברת עכברים כימית, וזאת עכב פיתוחה המוצלח של השיטה. הדברה ירוקה הינה אמנם בטוחה לסביבה, אך היא ללא ספק עושה את עבודתה נאמנה והעכברים אשר כה שאפתם להפטר מהם עוזבים את ביתכם במהירות ולא יחזרו עוד בזמן הקרוב הנראה לעין.

דילוג לתוכן