הדברת עכברים פינוי פגרים

הדברת עכברים פינוי פגרים, לא מוכרחים לעשות את זה לבד!

מראה עכבר או חולדה מתה  זה דבר לא נעים בכלל. ריח של פגר של עכברים או חולדות יכול להטריף. אסי קליין מדביר עכברים מוסמך מבצע הדברת עכברים מעל 17 שנה. פינוי פגרים של עכברים או חולדות כולל יונים. מציאת ריחות רעים וטיפול בכל בעיות של עכברים או חולדות. הזמן עכשיו הדברת עכברים פינוי פגרים – 052-8732060.

 ישנם המון הפתעות לא נעימות בחיים, אחד מהם זה מציאה של פגר, או במקרה הגרוע יותר פגר מת במקום לא ידוע אבל יש ריח חזק באוויר. פגרים של חולדות או עכברים או יונים נגועות בהמון רמשים כמו תולעים, זבובים, כינים, פרעושים וקרציות. פינוי פגר של עכברים צריך להתבצע על ידי מומחה היודע גם לבצע חיטוי נגד מזיקים. אסי קליין מבצע הדברת עכברים וחולדות באופן מקצועי בודק ומפנה פגרים של יונים, עכברים, חולדות ועוד. בעל רישיון הדברת מכרסמים ומזיקים 1779 של משרד איכות הסביבה.

פינוי פגר- עכברים או חולדות נושאים על גופם טפילים שונים. כאשר גוף המכרסם מת, טפילים אילו ישר מחפשים אובייקט חדש. אדם אשר עובר לידם מסוגל לקבל עקיצה מפרעוש או טפיל אחר שהיה על גוף הפגר ולהדבק במחלה. טיפול בפגרים צריך שתבצע על ידי מומחה שזאת עבודתו ויש לו את כל הידע והניסיון והציוד המתאים לפינוי של עכברים או חולדות.

חיטוי לאחר סילוק פגר – חשוב מאוד אם הפגר עמד זמן ממושך, לבצע הדברה נגד מזיקים באותו מקום. על מנת למנוע מצב של התפתחות של פרעושים, רימות, כינים, קרציות ועוד שאר טפילים.

מציאת ריח רע של פגר – חשוב מאוד ללכת למקום בו נמצא הריח. לא תמיד רואים את הפגר לכן יש צורך באמצעים מכנים למציאת הפגר.

חשוב לציין פינוי פגרים צריך להתבצע בעזרת כיסוי הגוף ומקל המרחיק את הפגר מגוף המפנה. דבר זה צריך להתבצע במהירות ויעלות ללא עיקובים. מחירים שווים לכל כיס, מקצועיות ואמינות, אסי קליין מבצע הדברת עכברים, חולדות, יונים, פינוי פגרים. להזמנת שירות 052-8732060. אפשרות מהיום להיום. אסי קליין הדברת עכברים מקצועי.

דילוג לתוכן