הדברת עכברים 24 שעות

הדברת עכברים 24 שעות – למה בעצם זה חשוב?

עכבר מבקר אתכם מדי לילה ובבוקר נעלם כלא היה? מלכודות לא בדיוק עוזרות לכם לישון בלילה בשקט? זה הזמן להזמין שירותים מקצועיים של הדברת עכברים 24 שעות, לפני שתיאלצו להתמודד עם חוטי חשמל חשופים, צינורות מכורסמים, נעליים מכורסמות וכמויות עכברים הולכות וגדלות מדי שבוע.

הדברת עכברים 24 שעות – עדיף אפילו בלילה

עכברים הם יצורים ליליים, אוגרים מזון במשך הלילה ובמשך היום מסתתרים ביבים, לכן אין זה מוזר להיתקל בעכבר דווקא בשעות הקטנות של הלילה כשאתם יוצאים אל השירותים ומגלים יצור קטן ושעיר מביט עליכם מלמטה לרגע קט ונעלם אל תוך החשכה זה בדיוק הרגע בו מזמינים הדברת עכברים. מדבירים מקצועיים יעדיפו להדביר את העכברים בשעות החושך דווקא, היות ובאופן זה ניתן לנטר את הפעילות שלהם, למצוא את המחבוא, את הפינות דרכם הם נכנסים לבית, האם ישנם עוד עכברים בסביבה ומה מקום המחבוא שלכם מחוץ לבית וכן הלאה. מומחה ללכידת עכברים יודע באילו טריקים להשתמש על מנת לפתות עכברים וללכוד אותם, כמו כן, ניתן לרסס את מקומות המחבוא שלכם, לאטום חריצים שדרכם העכברים יכולים להיכנס אל הבית ותוך מספר ימים, תרגישו בטוחים כי לא יימצא עוד עכבר בביתכם לפחות תקופה ארוכה.

סרטון על הדברת עכברים

עכברים – סכנה בריאותית מהלכת על ארבע

עכברים הם יצורים אשר יכולים לשאת ולהעביר מחלות והיות ואת רוב שעות היממה הם מעבירים בפחי אשפה ובביבים הסיכוי להעברת מחלות בעת חשיפה היא לא קטנה. לא תרצו שהם יתרוצצו ללא ידיעתכם על צלחות בלילה, סכו"ם שתכניסו לפה יום למחרת, לא תרצו שיטפסו על מצעים נקיים, על תינוקות, אנשים מבוגרים ואנשים הסובלים מבעיות במערכת החיסון ובקיצור, תועלת רבה לא תמצאו מעכברים המתרוצצים לכם בבית. לכן, גם אם גיליתם באמצע הלילה כי מסתובבים לכם עכברים בבית, אל תהססו ליצור קשר עם איש מקצוע אשר מבצע הדברת עכברים 24 שעות, שכן לא תרצו לסכן את משפחתכם והסובבים במחלות כגון סלמונלה ומחלות מגוונות הנישאים במערכת הביוב המשותפת.

גיליתם עכבר? צרו קשר עכשיו והזמינו מומחה להדברת עכברים 24 שעות בטלפון 052-8732060 ושיהיה לכולם לילה שקט. מבצע מיוחד לגולשי אינטרנט!

דילוג לתוכן