הדברת עכברי שדה

הדברת עכברי שדה, כיצד עושים הדברה לעכברי שדה?

אמינות ומקצועיות יחס אדיב, מחירים נוחים 24 שעות. אסי קליין רישיון הדברת מכרסמים ומזיקים 1779 של משרד איכות הסביבה. המון שיטות מגוונות לביצוע הדברת עכברי שדה. טיפול לבתים פרטיים, מפעלים, מוסדות ומשקים חקלאיים. הכי זול בארץ. הזמן עכשיו הדברת עכברי שדה על ידי מדביר עכברים מקצועי ואמין ישירות למדביר אסי קליין – 052-8732060.

עכברי שדה – ממשפחת המכרסמים גודלם מגיע עד תשעה סנטימטר. כחלק מהדברת עכברים אנו נתקלים בעכברי שדה שמופעים בכל  הגוונים מלבן עד שחור. עכברי שדה אוכלים אוכל מהצומח ונמצאים בכל מקום. שמם נובע מהאהבה שלהם לזרעים ודגנים אותם הם אוכלים בשטחים חקלאיים. הם חייבים כל הזמן לכרסם וגורמים המון נזקים לציוד ורכוש. זמן החיים של עכברי שדה בוגרים יכול להגיע עד שלוש שנים. במהלך חייהם עכבר השדה הנקבה יכולה להגיע עד שלוש המלטות, שבכול המלטה יש בין חמש עד שמונה גורים.

עכברים טיפול – הדברת עכברי שדה נעשית על ידי שימוש אבקות מיוחדות במחילות, תיבות האכלה עם רעלים מושהים במקומות מסתור ומלכודות מסוגים שונים. על מנת לפתור את בעיית עכברי שדה לזמן ארוך יש לבצע מספר דברים. יש לסגור סדקים וחריצים. לשמור על דלתות וחלונות סגורים. להימנע מצבירת גרוטאות. ניקיון שטח פנימי וחיצוני, סילוק גזם וקיצוץ ענפים. עכברים אוהבים להתנחל בעליות גג ומחסנים סגורים. יש לבצע לפחות פעמיים בשנה חורף וקיץ פעולת מניעה שח הדברת עכברי שדה.

הדברת עכברים – לא די בפעולות הדברה נגד עכברים יש לדאוג לניקיון וסגירה של אוכל ומים גלויים. מלכודות תופסים את העכברים אבל הבאים אחריהם לא יודעים שהעכברים הקודמים נתפסו. רעלים גורמים להם לסמן את השטח שהם הורעלו ואז עכברים אחרים אשר מגיעים מזהים את המקום כאזור מסוכן ואז הם הולכים. ישנה הדברת עכברים אלקטרונית המרחיקה את העכברים. דבר זה לפעמים עוזר ולפעמים לא עוזר.

אסי קליין מומחה בביצוע הדברת עכברי שדה נותן טיפול מיוחד נגד חולדות ועכברים, זמינות 24 שעות ביממה גם במקרים דחופים. יעילות ומקציעות אשר נרכשו במהלך שבע עשרה שנים של ניסיון בשטח. הדברת חולדות ועכברים מקצועית הזמן עכשיו במחיר ללא תחרות – 052-8732060.

דילוג לתוכן