טיפול מעמיק בעכברים בבית

טיפול בעכברים מתבסס על שני מישורים: בראש ובראשונה, אם קיימת בעיה ממשית של הימצאות מכרסם כזה או אחר בבית – יש לחתור לפתרון המהיר והיעיל ביותר שלה, ואין לנו זמן לבזבז. מכרסמים כעכברים מסתובבים בכל מיני מקומות שאינם היגייניים ונושאים עימם מחלות וחיידקים שלא בריאים לבני אדם ולבעלי חיים. המישור השני מדבר על הקפדה על ניקיון ודרכי מחייה מסוימות בצורה קבועה בתוך הבית או המשרד, על מנת למנוע את הבעיה מראש או על מנת לעשות את המיטב כדי שאחרי ההדברה, לא יחזרו עכברים מחדש לבית.

הדברה יעילה

הדברה יעילה מתבססת על שילוב של חומרים מאושרים לשימוש ועל פיזור של מלכודות בבית ובהתאם לצורך – כל מקרה לגופו. בגלל הדחיפות שבמציאת הפתרון, עלינו להתרכז קודם כל בהדברה עצמה ובהחזרה של החיים למסלולם. אנחנו בני האדם מתקשים לחיות או לעבוד במקום שבו קיים מכרסם. זה נטוע בנו באופן עמוק מאוד ומעורר תחושות של חרדה וחוסר נוחות. הפן הבריאותי הוא גם קריטי מאוד ואין אפשרות להתעלם מכך.

שמירה על ניקיון והיגיינת הבית

עלינו לעשות את המיטב כדי שלא יחדרו לבית, למשרד, לחצר או לגינה שלנו מכרסמים שונים ובלתי רצויים בעליל. הדבר הראשון והבסיסי ביותר הוא כמובן שמירה על ניקיון. כל מה שאפשר לנקות – חשוב אכן לנקות. זה נכון במיוחד לשאריות של מזון במקומות שונים בבית, ובוודאי אם קיימות שאריות כלשהן על הרצפה עצמה. מעבר לכך, אין להשאיר מזון חשוף בכל מקום שהוא. יש לאחסן את כל המזון סגור ומכוסה במקרר ובארונות. כדאי לדאוג לרוקן את הזבל כמה שיותר פעמים ולשמור על הניקיון המינימאלי שלו. לא כדאי לחכות שהזבל יעלה על גדותיו. אם יש לכם חצר או גינה, כדאי לדאוג שלא יהיו דרכי כניסה אליהן מלבד כמובן דרך פנים הבית.

תעודת אחריות

כאשר אתם שוכרים את שירותיו של מדביר עכברים, כדאי לדאוג שתקבלו בסוף ההדברה תעודת אחריות מלאה. התעודה מצביעה על כך שהמדביר מקצועי ועומד מאחורי העבודה שלו. במידה וחלילה חוזרת הבעיה תוך זמן קצר, המדביר יגיע לטפל בה עבורכם. כמובן שהכוונה היא למנוע במקצועיות את האפשרות שהיא תחזור והשגת פתרון ארוך טווח.

למידע נוסף לגביי טיפול בעכברים בבית והזמנת שירות הדברה מקצועי, ניתן לפנות אליי במספר 052-8732060 או דרך הטופס ליצירת קשר באתר. אבצע עבורכם שירות יעיל מאוד, תוך אבחון מהיר של מקור הבעיה והדברה מדויקת במאה אחוזי הצלחה, כולל מתן תעודת אחריות מלאה בסופה.

דילוג לתוכן