לוכד חולדות 24 שעות

לוכד חולדות 24 שעות, נשמח לעמוד לשירותך!

אסי קליין מדביר עכברים וחולדות. רישיון הדברה 1779. אז אם הבעיה שלך היא חולדות התקשר מיידית לוכד חולדות 24 שעות ישירות למדביר – 0528732060 מחיר הכי זול בארץ.

חולדות הם חיים בעיקר בלילה כאשר חשוך ואין מי אשר יפריע להם. גודלם גדול והם בעלי כושר קפיצה. הגוף שלהם בנוי בצורה שהם יכולים להיכנס מכל חור אפשרי. מאחר חולדות ועכברים נחשבים פעילי לילה וזאת השעה בהם הם חודרים לבתים. אסי קליין "לוכד חולדות 24 שעות" בזמן הגעה מהירה לבית הלקוח.

חולדות ועכברים הם יונקים תאוותנים והם משוטטים בלילות על מנת למצוא מסתור, מים ואוכל למחייתם. הם בעיקר נכנסים לבתים בלילות על מנת להתחמם. יש לדעת חולדות סובלים ממחלת נומופוביה (פחד משתק). לכן כאשר הם רואים מצב סיכון הם יכולים להתחבא בבית ימים שלמים בלי לצאת ממקום המסתור. אסי קליין מומחה להדברת עכברים מבצע את השירות של  "לוכד חולדות 24 שעות" יודע לאתר ולתפוס אותם במהירות ויעלות.

איך יודעים אם יש חולדות בבית – אם לא רואים אבל חושדים להימצאות חולדה, אפשר לזהות לפי סימנים של צואה בצורה גללים בדומה לאורז, צבע צהוב של שתן, סימנים של אכילה וכרסום של ירקות ופירות, נייר, ניילון, ספות, ריח רע, בלגן בארונות הבגדים או ארון המטבח והשיש, כרסום משקופי הדלתות, ריח לא טוב בבית, רעשים מוזרים, חורים מאחורי הצינור של השירותים.

דרוש המון ניסיון וידע מקצועי על מנת לבצע לכידת חולדות בצורה נכונה ומקצועי. אסי קליין לוכד חולדות 24 שעות וגם מבצע פעולת מנע נגד חולדות ועכברים נגדם בעתיד, על מנת שמצב זה לא יחזור שוב.

חולדות אוכלים כל דבר והם מעבירים מחלות מסוכנות. המחלות אשר עוברים יכולים לעבור בשלושה דרכים. אחד דרך נשיכה שלהם. שניים דרך הכינים, הקרציות, הפרעושים וכל שאר הטפילים החיים עליהם. הם מעבירים דם מלוכלך מגוף החולדות אל דם נקי של האדם. שלוש דרך השתן והצואה שלהם שהם עושים בכל מקום והם מטיילים על השיש במטבח ועל האוכל וכך עוברים מחלות מעיים ועוד. הזמן עוד היום לוכד חולדות 24 שעות במחיר ללא תחרות. טלפון להזמנה 052-8732060.

דילוג לתוכן