לוכד עכברים במרכז

לוכד עכברים במרכז

אולי הילדים שלכם היו מעדיפים לשחק עם העכבר בשעות הערב כאשר סוף סוף הוא מודיע על הימצאותו בסביבה, אך הימצאות עכברים בבית יכול להסב נזק רב לכל הבית ולכלל הדיירים וחשוב להזמין הדברת עכברים כבר ברגע הראשון שנתקלים בהם. עכברים מסוגלים לכרסם כמעט כל חומר – צינורות חשמל, צינורות גז, צינורות מים, ארונות, נעליים, שקיות מזון, קופסאות מזון ועוד. ולאחר המעשה, אף ישאירו לכם מתנות קטנות הנראות כגרגירים שחורים המפוזרים במקומות נבחרים ברחבי הבית. בו ברגע שעינכם חזו במחזה שכזה – חייגו ללוכד עכברים מקצועי מאזור המרכז אשר ימנע את התפשטות התופעה וירחיק אותם לתקופה ארוכה.

לוכד עכברים במרכז מקצועי ואמין? יש חיה כזו

בלוכד עכברים מיומן ומקצועי ניתן להבחין כבר בשנייה הראשונה שתרימו אליו טלפון. הלוכד ישאל אתכם את השאלות הנכונות, יתעניין בהיקף התופעה, ירצה לקפוץ לביקור כדי לבדוק באילו שיטות מומלץ לבצע את הלכידה ושימו לב – יש סיכוי גדול שאת הפגישה הוא יקבע בשעות הערב והלילה. לא כי זו השעה הכי נוחה לכם, אלא כי אלו שעות פעילות העכברים ואם אינכם בטוחים מה מקום המסתור של העכבר, הוא בהחלט ירצה לבדוק את השטח לפני שיציב מלכודות במקומות אסטרטגיים.

לוכד עכברים מקצועי ואמין ישמח להסביר לכם על השיטות הקיימות ללכידת עכברים, למשל שיטות אלקטרוניות שמשמיעות צלילים המפריעים מאד למכרסמים ולא לחיות אחרות או לבני אדם, כמו כן ישמח להסביר לכם על סוגי המלכודות הקיימות – מלכודות הומאניות מגוונות ועוד. ובסופו של דבר לאחר בחירת השיטה התאימה להיקף השטח והתופעה גם יציע לכם מחיר הגיוני.  אל תהססו לשאול לוכד עכברים לגבי תקופת האחריות אותו מספק לכל שיטה ושיטה וצאו לדרך צלחה.

הזמינו עכשיו לוכד עכברים במרכז!

ראיתם עכבר מפשפש לכם בפח אשפה בתוך הבית? אל תתמהמהו – עכברים מסוגלים ראשית כל להתרבות מהר מאד – משך הריון של עכבר יכול להימשך כ-22 ימים בלבד. שנית, כשאין מי שיפריע להם, מהר מאד יזמינו חברים נוספים להצטרף לחגיגה וכעת יהיה הרבה יותר קשה להרחיק אותם.

הזמינו עוד היום את אסי  קליין – לוכד עכברים במרכז מוסמך ומקצועי בטלפון 052-8732060 והיפרדו לשלום מן המכרסמים השורצים בבית או במשרד. כדאי להתעניין במבצע לגולשי האינטרנט!

דילוג לתוכן