לוכד עכברים מומלץ ומוסמך

כשאנשים בבהלה בעקבות כך שיש להם עכבר בבית או במקום העבודה, הם רק רוצים להיפטר ממנו הכי מהר שאפשר. יכול להיות שהם ינסו ללכוד אותו בעצמם ויכול להיות שהם ישר יתקשרו ללוכד עכברים. העכבר הוא יונק חמקמק ומהיר מאוד וקשה לתפוס אותו. ניתן לנסות לפזר מלכודות, אך לא תמיד המלכודות הרגילות יספיקו. בגלל סיבות סניטריות, מומלץ לקרוא ללוכד עכברים מומלץ ולא לנסות לפתור את הבעיה בעצמכם. עכבר מגיח אלינו מכל מיני מקומות לא היגייניים והוא מהווה סכנה בריאותית. כמובן שהוא טורד את מנוחתנו ומפריע לנו להתנהל בצורה שקטה ורגילה בבית. אז כשצריך לקרוא ללוכד עכברים, למי כדאי לפנות?

זמינות גבוהה

לוכד מומלץ צריך להיות אחד שהזמינות שלו גבוהה. כאשר יש עכבר או חולדה בבית זה בגדר מצב חירום ומצב בדחיפות גבוהה. לוכד עכברים תמיד צריך להיות זמין, כמובן בהנחה שהוא לא נמצא בדיוק בעת ביצוע עבודה במקום אחר. הכוונה היא שהזמינות לרוב צריכה להיות מסביב לשעון ו-24 שעות ביממה.

מחיר הוגן

יש אנשי מקצוע שנוטים להפריז במחיר ויש אנשי מקצוע שגובים מחיר הוגן. תמיד כדאי לפנות למי שמציע מחיר הוגן. יש לזכור שהמחיר לאו דווקא משקף את איכות העבודה. מחיר גבוה לא מבטיח עבודה איכותית ומקצועית, ולהפך. לכל לוכד עכברים מחיר אחר שהוא גובה ויש לשאול בשיחת הטלפון מה הוא.

לוכד מוסמך

כאשר מדובר בלכידה ובהדברה, חשוב לוודא שמדובר באיש מקצוע מוסמך ובעל רישיון הדברה רשמי. הרישיון מהווה הוכחה לכך שיש לו את הידע הנדרש על מנת לבצע את העבודה באופן בטוח ויעיל. זהו ללא ספק מהפרמטרים החשובים ביותר בבחירה של לוכד עכברים.

אחריות על העבודה

כאשר אתם משלמים על ביצוע של עבודה מקצועית, חשוב שמי שסיפק אותה עבורכם גם יעניק לכם תעודת אחריות מלאה. אחריות מעניקה שקט והיא מהווה ראיה לכך שהאדם עומד מאחורי העבודה שלו. אחריות היא אחד מסימני ההיכר של מקצועיות ועבודה איכותית.

להיעזר בהמלצות

תמיד ניתן לחפש המלצות בקבוצות בפייסבוק או לשאול אדם שאתם מכירים ואולי יוכל להמליץ לכם על לוכד.

צרו קשר עם "אסי הדברת עכברים" במספר 052-8732060 ואשמח להגיע לעזור לכם לחזור לשגרת החיים הרגילה והרגועה שלכם. אפשרות נוספת ליצור איתי קשר היא דרך האתר בקישור הבא, אבל אין ספק שהדרך המהירה ביותר כאשר יש מצב חירום היא להתקשר ישירות לטלפון הנייד.

דילוג לתוכן