לוכד עכברים מנוסה באזור המרכז

איזור המרכז הוא האזור הסואן בארץ, ולא תמיד בהכרח הנקי ביותר. כמובן שכמו בכל עיר, קיימת בו גם מערכת ביוב מפותחת. כל האלמנטים הללו בהחלט מגבירים את הסיכוי למצוא עכברים בכל מיני מקומות. אותם עכברים עשויים למצוא את דרכם בסופו של דבר לתוך בתים ומשרדים שונים. חשוב מאוד לשמור על הניקיון בבית ככל האפשר ולא להשאיר מזון חשוף במקומות פתוחים. עדיין קיים סיכוי שעכבר או חולדה יכנסו לתוך הבית. במצב כזה יש לקרוא ללוכד עכברים מקצועי ומנוסה. כאשר קיים מפגע בריאותי בתוך הבית או המשרד, חשוב להשתמש באיש מקצוע – ובהקדם. אם אתם מחפשים לוכד עכברים בראשון לציון, בתל אביב, ברמת גן ובכלל באזור המרכז, אתם מוזמנים לפנות ל-"אסי הדברת עכברים".

לעשות את זה בריא

בעבר השתמשו בחומרים שלא טובים לסביבה, לא טובים לאדם ולא טובים לחיות המחמד. חומרים אלו היו מסוכנים גם במגע ישיר וגם במגע שניוני, כמו למשל כאשר החתול בבית היה מוצא עכבר שעבר הדברה לא ירוקה והיה נדבק בעקבות זאת במשהו מזיק ורע. כמובן שכמו מקצועות ותעשיות רבות, גם לתחום ההדברה נכנסו עם הזמן סטנדרטים מבורכים של הדברה ירוקה, תוך שימוש בחומרים ירוקים וחומרים מאושרים. אותם חומרים מאפשרים למדביר לבצע הדברה מבלי חשש לפגיעה חלילה ביושבי הבית, לרבות חיות המחמד שחיות בו כחתולים וכלבים. לא תאלצו לעזוב את הבית ולא תאלצו לרוקן ארונות.

לוכד עכברים ברישיון

מאוד חשוב ומאוד קריטי לוודא שלוכד העכברים שאתם מדברים איתו הוא בעל רישיון הדברה מקצועי. אם לא, אינכם יכולים לסמוך עליו באמת. אינכם יכולים להיות בטוחים שהוא מקצועי, שהוא משתמש בחומרי הדברה ירוקים, שהוא יודע מה הוא עושה ושהבעיה לא תחזור מעט אחרי שהוא יעזוב. אני בעל רישיון הדברה מספר 1179 מהמשרד להגנת הסביבה. אם תבחרו בי, תקבלו שירות מקצועי, אישי ומתוך ידע וניסיון רב שצברתי ב-17 שנים שבהם אני עוסק בהדברה של מזיקים. המקצועיות שלי היא הסימן המסחרי שלי, וכמו כן גם השירות האישי והקשוב שאני מעניק לכל לקוח.

אם אתם מחפשים לוכד עכברים בראשון לציון או במקום אחר במרכז הארץ, פנו אליי דרך טלפון מספר 052-8732060 או בקישור הבא. אני יודע מה עובר עליכם ורוצה מאוד לעזור לכם לחזור לשגרה הרגילה. אני זמין עבורכם מסביב לשעון ואוכל להקל עליכם ולפתור את בעיית העכברים בהקדם.

דילוג לתוכן