לכידת עכברים וחולדות

לכידת עכברים וחולדות, מי עושה את זה?

שירות מהיר וזול. הגעה מהירה תוך זמן קצר לבית הלקוח. רישיון הדברת מכרסמים 1779. אסי קליין מומחה בביצוע של הדברת עכברים וחולדות. אמינות ומקצועיות תוצאה מהירה. 24 שעות ביממה הזמן עכשיו במחיר ללא שום תחרות. הזמן עכשיו במחיר מבצע לכידת עכברים וחולדות  על ידי מדביר מקצועי 052-8732060.

עכברים וחולדות הם אורחים לא צפויים, הדרך שלהם קלה בכניסה לבית. הרצון המהיר ללכוד אותם גורם להם להתחבא ולא לרצות לצאת החוצה. פעולה לא מקצועית גורמת לעכברים וחולדות לפחד ולא להתקרב למלכודות או אמצעים אחרים של לכידה. אסי קליין לוכד עכברים מקצועי בעל ניסיון של למעלה משבע עשרה שנה מבצע ביעילות לכידת עכברים וחולדות.

ביצוע לכידת עכברים וחולדות נעשה בעזרת ניסיון, מיומנות וזריזות. נוסף לפעולות אילו אנחנו משתמשים בעזרת סוגים שונים של מלכודות, תיבות האכלה ורעלים. כל ביקור מלווה בהמון סבלנות וייעוץ מקצועי. יש הבדל בין עכברים לחולדות וגם בין החולדות יש הבדלים רבים. הצלחה של לכידת עכברים וחולדות נמדדת לאורך זמן, לכן חוץ מלכידה אנחנו נותנים טיפול מונע על מנת שלא יהיה ביקור חוזר של עכברים וחולדות.

קצת מידע על מה זה עכברים או חולדות- ראשית כל הם ממשפחת המכרסמים עכברים לא אוכלים בשר, אלה מזונם מגיע מהצומח כמו פירות ירקות ודגנים. גודלם מגיע בסך הכול לעשרה ס"מ. הם חיים במחילות והיכן שיש מזון ומים רוב הפעילות שלהם הוא בלילה. חולדות – ישנם שני סוגים חולדת החוף וחולדת העליות. חולדת החוף חייה בתוך ביובים ומחילות, היא גדולה ויש אשר קוראים לה עכברוש. היא אוהבת בשר ורוב הפעילות שלה היא בלילה. חולדת העליות חייה על צמרות העצים ומתחת לגגות. אוהבת פירות ובעלת זנב ארוך. רוב החולדות הנכנסות לבתים הם חולדות העליות.

בעיית עכברים וחולדות יכולה לקרות לכול אחד. הפתרון האידיאלי זה להזמין לכידת עכברים וחולדות על ידי אדם המוסמך לכך. טיפול לא נכון יכול לגרום להעברת מחלות ונזק לרכוש. מחיר לכידת עכברים וחולדות נמוך יחסית לנזק הכלכלי והנפשי שהם גורמים. הזמן עכשיו הדברת עכברים במחיר מנצח 052-8732060.

דילוג לתוכן