לכידת עכברים מסביב לשעון

עכבר בבית או חולדה בבית זה עניין חירום. זה עניין דחוף. הרבה פעמים נבחין במכרסמים דווקא בשעות הלילה. אז, בחסות החשיכה, הם אוהבים לצאת החוצה, לרכסם, להתרוצץ, לעשות רעש ולהפסיק להתחבא. יכול להיות מצב שבו בזמן השינה אף נשך אותנו אחד כזה. בגלל עצם קיום הסיבות הללו, ובגלל הדחיפות המובנית של המצב, לוכד עכברים 24 שעות ביממה זה בגדר חובה. לאיש מקצוע אמיתי בתחום ההדברה אין באמת זמן שבו הוא זמין וזמן שבו הוא לא זמין. זה לא משנה אם מדובר בבוקר, בצהריים, בערב או בלילה – הטלפון שלו צריך להיות פתוח לקבל קריאות ללכוד ולהדביר מכרסמים. כל מדביר יודע את זה, ואין אפשרות שזה יהיה אחרת.

התחשבות בלקוח

לכידת עכברים 24 שעות ביממה זה למעשה להתחשב באנשים שבאותו רגע בזמן המזל לא שפר עליהם. באמצע הלילה הם שמעו או הבחינו במכרסם שמסתובב איפהשהו בבית שלהם. אין ספק שזה מצב קשה, מפחיד ולא נעים. מכרסמים שכאלו, שפתאום מוצאים את עצמם בתוך הבית, מהווים מקור לבהלה. הבהלה נובעת מההפתעה, מתחושות פיזיות בלתי נעימות של גועל וחוסר נוחות, וכמובן מעצם כך שמדובר ביונקים שנושאים עימם מחלות וחיידקים. הרבה אנשים שנתקלים במצב שכזה, מהר מאוד יחפשו מספר טלפון של מדביר ויתקשרו אליו. לוכד עכברים שזמין מסביב לשעון מתחשב בכך בלקוח הפוטנציאלי שלו. כך הוא גם לא מפסיד עבודה בעצמו.

עבודה בלי שעות

לכידת עכברים וחולדות היא אכן עבודה בלי שעות מוגדרות. אין זה אומר שיש לעבוד כל היום, כמובן, אלא שתמיד יש להיות עם טלפון זמין ועם מוכנות מנטאלית לצאת לבצע עבודה. זה נכון לכל שעה ובמקרה של חלק מהמדבירים גם מדובר בכל יום בשבוע. וודאי שמדובר בבחירה אישית של כל מדביר, אבל הסטנדרט הוא בהחלט זמינות גבוהה מאוד. זאת בהתחשב בדחיפות של הבעיה וחוסר היכולת לצפות אותה מבעוד מועד ולפני שהיא מפציעה בבירור.

איך למצוא לוכד ומדביר עכברים

אם אינכם מכירים אחד באופן אישי, תמיד ניתן להסתמך על עצה של אדם שאתם מכירים.

מעבר לכך, תמיד ניתן לבצע חיפוש בגוגל ולבדוק את התוצאות והאתרים שאתם מקבלים.

לאחר מכן כמובן יש להתקשר לבנאדם ולהסביר לו במה מדובר. שיחה טלפונית היא דרך טובה לקבל רושם ראשוני.

אם אתם זקוקים לשירותיו של לוכד עכברים, "אסי הדברת עכברים" זמין מסביב לשעון וניתן

ליצור איתי קשר במספר 052-8732060 או דרך האתר.

דילוג לתוכן