מדביר נגד חולדות

מדביר נגד חולדות, איך יודעים במי לבחור?

רישיון הדברה 1779 של משרד איכות הסביבה. יעוץ מקצועי חינם כולל התחייבות לפתרון הבעיה. מחיר ללא תחרות יחס אדיב ומפתיע, הגעה מהירה לבית הלקוח 24 שעות ביממה. פתרון מהיר ויעיל ללא יציאה מהבית. הזמן היום מדביר נגד חולדות אסי קליין -0528732060.

חולדות נחשבים לשורדים הגדולים ביותר בטבע הם חיים בתוך תנאים קשים בתוך הזבל והביובים. גופם מלא במזיקים מסוכנים וגופם נגוע במחלות כמו כלבת ושאר מחלות מסוכנות. הדברת חולדות צריכה להתבצע במקצועיות ומומחיות ובמהירות. אסי קליין מדביר נגד חולדות מעל 17 שנה ובעל ניסיון רב. עיקר הפעילות של החולדות נעשה בשעות החשיכה כאשר יורד הלילה. הם מתחילים לצאת מהחורים שלהם לחפש מים, מזון ומקום מחבוא. הם נכנסים לבתים על ידי טיפוס על קירות וצינורות חיצוניים או דרך מערכת הביוב והשירותים.

חולדות הם יונקים ממשפחת המכרסמים ידוע על שני סוגים של חולדות. חולדת החוף או חולדת העליות. ישנם הבדלים רבים בניהם. מדביר נגד חולדות יודע להבדיל בניהם ולתת מענה לאותה חולדה אשר חדרה לבית. חולדות חיים במשפחה לכן חשוב מעבר ללכידה של החולדה לבצע הדברת חולדות לטווח ארוך, בשונה מהדברת עכברים נוכחות של חולדות נחשבת למסוכנת יותר.

חולדת החוף- משקלה יכול להגיע עד חצי קילו היא מסורבלת אבל בעלת כושר ריצה נהדר. חייה בתוך מערכת הביוב מחילות ואשפה. בעלת זנב קצר יודעת לשחות מצוין. חולדת החוף אוכלת הכול במיוחד בשר ודגנים.

חולדת העליות – שמה השני הוא חולדה ארצי-ישראלית, חייה מתחת לגגות הבתים, מחילות, צמרות העצים. אוכלת הכול מעדיפה פירות ודגנים על בשר. בעלת כושר טיפוס וניטור גבוה. נכנסת מבחוץ על ידי טיפוס וקפיצה. בעלת זנב ארוך יותר מהגוף.

חולדות נחשבות למזיקים לאדם בחקלאות והרכוש וגם לבריאות האדם. הצורך בביצוע הדברת חולדות על ידי מדביר נגד חולדות הוא חיוני מאוד. הבעיה התברואתית אשר הם גורמים מסוכנת מאוד. מדביר נגד חולדות יודע למגר את בעיית החולדות עד רמה של אפס חולדות.

טיפול לקוי נגד חולדות ועכברים יכול לגרום להמון עוגמת נפש. אסי קליין מדביר נגד חולדות במחיר הוגן ופתרון מהיר. הזמן היום 052-8732060.

דילוג לתוכן