מהם הסימנים הבולטים לעכברים בבית?

חשוב לדעת כיצד לזהות סימנים לעכברים בבית. יכול להיות שאתם רק חושדים, אבל אין באמת עכברים בבית. יכול להיות שהעכבר שאתם חושדים בקיום שלו הוא בכלל חולדה. על מנת לדעת יותר, יש לדעת מה לחפש וכיצד לאבחן את מה שכן מוצאים. הכנתי לכם מדריך קצר שמסביר למעשה מהם הסימנים הנפוצים והברורים שיאשרו לכם שבבית קיים עכבר או שקיימת חולדה.

לעקוב אחרי הריח

תמיד אפשר לחפש ריחות בלתי נעימים. הריחות הללו יכולים לנבוע משתן. שתן של מכרסמים כעכברים וחולדות הוא לרוב בעל רוח בולט וחריף יחסית, ולא קשה לשים לב אליו. אם אתם מוצאים דבר מה שיכול להתפרש כשתן, ואין מקור הגיוני אחר לעצם הקיום שלו, זאת בהחלט נורת אזהרה.

לעקוב אחרי הרעש

סימנים לעכברים בבית יכולים לכלול רעשים מסוימים. בעיקר בלילות, כאשר העכברים יוצאים מהמחבואים, הם יכולים להסתובב בבית ולאורך הקירות. יכול להיות שתשמעו קולות של כרסום או קולות אחרים שהעכברים משמיעים כגון קולות ציוץ. וודאי שבמקרה כזה מדובר בסימן ברור מאוד לזה שאכן יש עכבר או עכברים בבית ואין מקום לספק. זהו בדיוק הזמן להתקשר למדביר.

לעקוב אחרי סימני הכרסום

סימני כרסום מהווים סימנים נוספים לכך שיש עכברים בבית. ניתן לחפש סימני כרסום בכל מיני מקומות ובין היתר בכל מיני חוטים, כבלים וצינורות. זהו סימן שקשה יותר לאבחן בלי ידע מקצועי קונקרטי, וכדאי לשלוח תמונה למדביר על מנת שהוא יוכל לתת חוות דעת מקצועית לסימנים.

לעקוב אחרי החשיכה

אם יש חשש, בכל מקרה ניתן לחפש במקומות החשוכים והנסתרים של הבית – מאחורי חפצים, מתחת לחפצים – וכו'. הסיכוי הסביר הוא ששם מסתתר המכרסם במידה ואכן קיים אחד בבית.

גללים

מצאתם דבר-מה בלתי מזוהה בבית? אם הוא קטן, בצורה של אליפסה ובצבע כהה, ואין לו הסבר אחר, בהחלט יכול להיות שמדובר בגללי צואה של עכברים או חולדות. יכול להיות גם שמדובר במקקים. כדאי לאבחן את זה, וגם במקרה הזה ניתן ליצור קשר עם מדביר ולשלוח לו תמונה. כמובן שהזיהוי המדויק של המזיק המסוים חשוב מאוד על מנת לדעת כיצד לגשת לפתרון הסוגיה ובאילו אמצעים להשתמש.

אלו הם הסימנים הבולטים ביותר לקיום עכברים בבית. במידה ואינכם בטוחים, כדאי להתייעץ עם מדביר מקצועי. צרו קשר עם "אסי הדברת עכברים" במספר 052-8732060 או דרך האתר לקבלת ייעוץ מקצועי חינם ושירותי הדברה מקצועיים במחיר נוח לכל כיס.

דילוג לתוכן