מה ניתן לעשות כאשר יש חולדה בבית?

אנשים רבים שואלים את עצמם: מה עושים נגד חולדות? כמובן שהשאלה הזאת מתעוררת תמיד כאשר קיימת בעיה בפועל או לכל הפחות חשש לקיום חולדות בבית או בחצר. מדובר ללא ספק בבעיה מטרידה ומפחידה. איננו רגילים ואיננו צריכים להיות מורגלים לחיות עם מכרסמים. חולדות נושכות ומדובר במכרסם לא היגייני, לא נקי ולמעשה מזוהם ומדבק במגוון נורא של מחלות וחיידקים. על מנת לפתור את הבעיה, לרוב אין אפשרות טובה מלבד לקרוא למדביר. כדאי לקרוא לו בהקדם, ובינתיים מה שניתן בכל זאת לעשות זה לפזר מלכודות בבית ולקוות לטוב, למרות שרוב הסיכויים שזה לא יספק פתרון אמיתי לבעיה.

פיזור מלכודות

חולדה היא חיה חכמה ופיקחת ואין לזלזל בה. היא גם מהירה וחמקמקה מאוד ותוכל להתחמק פעמים רבות מהמלכודת. בנוסף לכל, היא גם חזקה וניחנת ביכולת כרסום בעלת עוצמה רבה. בעקבות כך, רוב הסיכויים שפיזור מלכודות פשוטות בבית אינו יספיק לפתרון הבעיה כלל וכלל. אפשר לומר שזה עדיף על כלום, עד שמגיע המדביר, אבל לא מעבר לכך. יש אפשרות לנסות לאתר את המיקום שלה ולנסות להבריח אותה אל מחוץ לבית. אכן ניתן לנסות, למרות שהחמקמקות, המהירות והגמישות שלה יקשו עליכם להצליח. בכל אופן חובה לנקוט במשנה זהירות – החולדה נושכת והנשיכה שלה מעבירה מחלות, לכן בכל מקרה מומלץ להימנע מקרבה אליה. בשורה התחתונה, לרוב אין מנוס מלקרוא למדביר ולא מומלץ להתמהמה.

קריאה למדביר

לא כל מדביר יעשה עבודה באותה רמה, וישנם מספר פרמטרים חשובים שיש להתחשב בהם. זה מתחיל בניסיון המקצועי שלו, בסוג החומרים איתם הוא עובד והבטיחות שלהם, המחיר שלו, הזמינות שלו ורמת השירות שהוא מעניק. כדאי לבחור במדביר מנוסה מאוד, שהמחירים שלו טובים ולא יקרים ושהחומרים שהוא עובד איתם בטוחים לכל יושבי הבית באשר הם. חשוב שלמדביר יהיה רישיון הדברה מטעם המשרד להגנת הסביבה ושמדובר במדביר מוסמך ומקצועי. הדברה היא עניין רציני וחשוב להתייחס אליו במלוא כובד הראש.

פנייה ל-"אסי הדברת עכברים" תבטיח לכם הדברה מהירה ויעילה. לאחר שאבצע אבחון לגביי סוג ומקור הבעיה, אבצע הדברה מקצועית ואפתור את הבעיה במהירות האפשרית. אני בעל רישיון הדברה מספר 1179 מטעם המשרד להגנת הסביבה ובעל ניסיון של כ-17 שנה. צרו איתי קשר במספר 052-8732060 או דרך האתר ואגיע לאזור בהקדם האפשרי. אני זמין מסביב לשעון ו-24 שעות ביממה.

דילוג לתוכן