מה עכברים אוהבים לאכול

מה עכברים אוהבים לאכול ? המדריך המלא!

מה עכברים אוהבים לאכול?

עכברים אוהבים לאכול זרעים או גרעינים. העדפה שלהם לאכילה היא אוכל יבש כמו תירס, חיטה, פסטה וזרעים של ירקות ופירות. על מנת לבצע הדברת עכברים איכותית יש צורך להכיר את דרכי ההתנהגות של העכברים על בוריים, עכברים חייבים לכרסם כל הזמן על מנת לשרוד ולחדד את השיניים שלהם כל הזמן. במערכת השיניים שלהם יש להם עצב בשן העליונה, אותה כל הזמן הם חייבים לחדד. עכברים אוהבים לאכול וכרסם ניירות, קרטונים, בדים, שקיות ניילון ודברים העשויים מפלסטיק.

צורך הכרסום שלהם גורם לנזק כלכלי ישיר ואדיר. הם מכרסמים ציוד, תבואה חקלאית, מוצרים המאוחסנים במחסנים, פגיעה ישירה בצינורות פלסטיק חשמל ותקשורת.

מה חולדות אוהבים לאכול ?

חולדות מתחלקות לשני סוגים –

חולדת החוף אוהבת לאכול בשר, ביצים, דגנים וזרעים. חולדת החוף גדולה ומסורבלת היא חייה במערכת הביוב והיא אוכלת הכול כולל פגרים.

חולדות העליות (חולדה מצוייה) אוהבת לאכול פירות וירקות. חולדת העליות חייה מתחת לגגות ועל צמרות העצים. אהבתה לאכילה היא פירות, ירקות, ביצים וזרעים. פחות בשר רק אם אין לה ממש ברירה.

עכברים וגם חולדות צמאים כל הזמן והם מחפשים מקורות של שתיית מים.

חולדות גורמים המון נזקים לרכוש האדם, בדומה לעכברים הם חייבים כל הזמן לחדד את השיניים שלהם. הם מכרסמים כל דבר כמעט ואין להם בעיה לכרסם משקופים של דלתות, אריזות סגורות, צינורות של מערכת הביוב והשירותים, צינורות תקשורת וחשמל ואפילו מתכת מפח.

חולדות ועכברים נחשבים כמזיקים עיקריים לבני אדם הם מעבירי מחלות וגורמים נזקים כלכליים עצומים. בעלי מפעלים ומחסנים משקעים המון כספים במיגון העסק שלהם כנגד עכברים או חולדות.

בעלי בתים סובלים מנזקים לרכוש, הפרעות חשמל ובעיות במערכת הביוב. המצאות של עכבר אחד או אפילו חולדה אחת יכולה לגרום לנזק כלכלי עצום. חשוב מאוד לבצע הדברה נגדם במהירות על מנת למנוע את הנזקים העתידיים שלהם.

אסי קליין מדביר עכברים מורשה בעל רישיון הדברת מכרסמים 1779 מבצע הדברת עכברים כבר מעל שבע עשרה שנה ובעל ניסיון מקציעות ואמינות.

להזמנת הדברת עכברים היום התקשר עכשיו וקבל מחיר מנצח בביצוע הדברת חולדות ועכברים. ישירות למדביר 052-8732060.

דילוג לתוכן