מוצרים להדברת עכברים

למה חשוב לפעול לצורך הדברת עכברים?

כמובן שלרוב רובם של האנשים יש רתיעה מסוימת מהמצאות של עכברים בבית. לכל אלה שנמנים תחת כותרת זו של "נרתעים/ מפחדים מעכברים", וודאי קל מאד להבין מדוע חשוב לבצע הדברת עכברים במקרים שיש בכך צורך.

בכל זאת, ישנם אנשים רבים שנרתעים מהרעיון של הדברה כוללת של מכרסמים בבית ובאזור המגורים משום שהם רואים בכך פגיעה ואכזריות כלפי העכברים. לאלה שנמנים תחת אנשים אלו, חשוב להבין קצת על ההשכלות של עכברים בתוך הבית.

השלכות של המצאות עכברים בבית ובאזור המגורים

עכברים ומכרסמים נוספים אינם רק מגעילים ומפחידים אנשים, הם גם למעשה מסוכנים לבריאות ולסביבה. לצורך הדגמה, חשבו על פעולתו של העכבר באזור המגורים שלכם, חשבו על הפעמים בהם עכברים מטפסים על עמודי חשמל ועל ידי כרסום בחוטי החשמל משפיעים על האזור כולו.

כמו כן, בצד הבריאותי, עכברים אחראיים על מגוון של מחלות וזיהומים שהם מביאים איתם. ישנו כמובן גם נזק לרכוש – עכברים עשויים לכרסם קירות שלמים, ריהוט יקר ועוד. לכן, גם אתם חשים לא בנוח לפעול להרחקת עכברים ומכרסמים אחרים, כדאי שתשקלו היטב את המחיר שאתם עשויים לשלם ועשו את החשבון עד כמה אתם מוכנים לספוג כדי למנוע את הפגיעה בעכברים.

מוצרים להדברת עכברים

אם אתם מעוניינים לנסות לפעול למען הדברת עכברים לצמיתות מהאזור שלכם באופן עצמאי, כדאי לדעת שישנם מוצרים להדברת עכברים מסוגים שונים. לפניכם סיווג גלובלי ביותר להבהרת המוצרים השונים שיכולים לשמש אתכם.

מוצרים להדברת עכברים – מלכודות

לצורך תפיסה של עכברים קיימים, ללא הריגה שלהם או הדברה כלשהי, ניתן לעשות שימוש במלכודות. המלכודות מוצבות בכמה אזורים בבית ובדרך כלל הן מכילות פיתיון כלשהו (כגון גבינה וכדומה), העכבר יכנס למלכודת וייתפס בה ואתם תוכלו לסלק אותו מהבית.

מוצרים להדברת עכברים – חומרי הדברה

חומרי הדברה הם אופציה נוספת הנכללת תחת מוצרים להדברת עכברים. מדובר ברעל מיוחד שמותאם לעכברים (ועשוי לפגוע גם בחיות אחרות אם לא משתמשים בו נכון ובזהירות). רעלים שונים תוכלו להשיג מאיש מקצוע, לוכד עכברים מקצועי.

דילוג לתוכן