עכברים בבית פתרון

עכברים בבית פתרון, הדרך היעילה לטיפול בהדברת עכברים

מגוון פתרונות לבעיית עכברים טיפול מהיר ויעיל בעלות נמוכה. זמינות 24 שעות ביממה. אסי קליין מתמחה בהדברת כל סוגי העכברים החולדות והמכרסמים

ניתן ליצור עם אסי קשר ישירות בנייד בטלפון 052-8732060

ישנם מגוון פתרונות לבעיית עכברים בבית. כמו סוגים שונים של מלכודות, תיבות האכלה ורעלים מושהים. ראשית כל לפני ביצוע הדברת עכברים יש למצוא את הסיבה מהיכן העכברים נכנסים. אסי קליין מדביר עכברים מקצועי מעל שבע עשרה שנה, יודע לאתר את מקור הבעיה ולתת את הפתרון הטוב ביותר לכל בעיית עכברים.

פתרון נוסף הוא הדברת עכברים אלקטרונית דבר זה נעשה במכשיר אלקטרוני המוציא קולות  בעלי תדר גבוה אשר משגע ומפחיד את העכברים יעילותו משתנה בסוג המבנה וסוג הסביבה.

עכברים נמצאים בסביבה אשר יש בה מקורות של מזון גלוי, מים ומקומות מחבוא. על מנת לפתור בעיית עכברים יש לדאוג לסגור מזון במכלים סגורים ולמנוע מקורות גלויים של מים. נוסף יש לבצע סדר וארגון של חפצים ישנים ולזרוק גרוטאות ישנים. יש לבדוק האם יש סדקים ולסגור אותם ולדאוג לחלונות ודלתות סגורים.

אסי קליין מומחה בביצוע הדברת עכברים ויודע לזהות את הסיבה להמצאות של עכברים. בעזרת ביקור של מדביר עכברים מקצועי אפשר למצוא את הפתרון האמיתי לבעיית עכברים בבית.

מבוא קצר בנושא עכברים – עכבר שייך למשפחת המכרסמים, גופו מגיע עד עשרה סנטימטר. עכברים חיים במשפחה. הם ניזונים מפירות וירקות ואוהבים מאוד זרעים ודגנים. עכברים פעילים בדרך כלל בשעות הלילה. יש להם שן קדמית אותה הם חייבים כל הזמן לחדד. הצבע של העכברים הוא מלבן עד שחור בדרך כלל אפור. חיים בסביבה לא נקייה וגופם מלא חרקים טפילים כמו פרעושים וקרציות. הם פחדניים מאוד והם מתקשרים בעזרת גללים של צואה והשתן שלהם. הם לא בוחלים מאפשרות להתנחל בסביבה של בני אדם. עכברים יכולים לחיות עד שנתיים וכל המלטה של עכבר נקבה יכול להגיע עד שישה גורים של עכברים.

אצלנו מקבלים מאה אחוז של הצלחה בביצוע הדברת עכברים ויש לנו המון אמצעים ל בעיית עכברים בבית פתרון. הזמן עוד היום. ישירות למדביר – 0528732060.

דילוג לתוכן