דרך בריאה ובטוחה להדברת מכרסמים

אנשים רואים הדברה כפעולה מסוכנת. בעבר באמת השתמשו מדבירים בחומרים מסוכנים. כאשר בוצעה הדברה, הדיירים היו צריכים לעזוב את הבית ולפעמים אף למשך כמה ימים. החומרים הללו נשארו בזמנו בקרקע זמן רב והיוו סכנה גם עבור חיות המחמד בדירה. כיום, עם העלייה הניכרת במודעות לאיכות הסביבה, מדבירים מקצועיים משתמשים בחומרי הדברה ירוקים. הם הרבה יותר בטוחים לשימוש, אך עדיין עושים את העבודה שלשמה משתמשים בהם בצורה מצוינת. אנחנו צריכים בהחלט לשמוח שהמהפכה הירוקה הגיעה גם לתחום ההדברה.

חומרי הדברה ירוקים

חשוב לוודא שהמדביר שאתם מזמינים עושה שימוש בחומרים בטוחים. אני עושה שימוש בחומרים מאושרים וחומרי הדברה ירוקים בלבד. אין צורך כלל לעזוב את הדירה או לפנות את הארונות והחומרים שלי לחלוטין בטוחים לשימוש. מבחינתי, השימוש בחומרים הללו הוא בגדר חובה ואסור בתכלית האיסור להשתמש בחומרים אחרים. יש לשמור בצורה הטובה ביותר על בריאות כל מי שנמצא בבית ולהימנע משימוש בחומרים לא בטיחותיים.

אמצעי הרחקה

באופן כללי ניתן להניח אמצעי הרחקה אלקטרוניים שמשדרים רעשים צורמים שרק מכרסמים יכולים לשמוע. זאת דרך טובה ובטוחה לחלוטין להרחיק אותם מבעוד מועד. כאשר הם נמצאים בדירה, אין מנוס אלא להדביר, אבל כאשר רוצים להרחיק את המכרסמים מבכלל להגיע אליכם – ניתן להשתמש באמצעי הרחקה אלקטרוניים שהם כמובן בטוחים לחלוטין לשימוש.

לשמור על ניקיון

כמובן שבכל הקשור לבריאות, אין יותר טוב מלשמור על הניקיון בבית ולהימנע מפיזור של פירורי אוכל או השארה של מזון חשוף. המכרסמים מגיעים בין היתר בגלל מצבים שכאלה. אם נשמור על הניקיון נעשה צעד חשוב בדרך להימנעות מהימצאות של מכרסמים ומזיקים בבית.

לכידה והדברה במרכז

אם אתם גרים במרכז הארץ ומחפשים לוכד חולדות בראשון לציון, בתל אביב, ברמת גן או בעיר אחרת – פנו אליי ואגיע לעזור לכם בהקדם. אני מבין את המצב הבלתי נעים שבו אתם שרויים כעת ואוכל לעזור לכם להחזיר את שגרת החיים שלכם לקדמותה.

מידע נוסף לגביי לכידת חולדות ניתן למצוא כאן. "אסי הדברת עכברים" כאן בשביל לעזור ולתת לכם שירות אישי. פנו אליי במספר 052-8732060 לקבלת יעוץ מקצועי חינם ולהזמנה של שירות לכידה והדברה של מכרסמים. אני עוסק בתחום כבר כ-17 שנה והניסיון הרב שלי בהחלט משמש אותי להשגת פתרון מהיר לכל בעיה שאני פוגש בדרך. אני מקפיד על עמידה בזמנים, מקצועיות, אמינות, מחיר הוגן ושירות מסביב לשעון והחומרים שאני משתמש בהם הם חומרי הדברה בטיחותיים.

דילוג לתוכן