כיצד פועל לוכד עכברים וחולדות?

לוכד מכרסמים למיניהם מגיע למקום שאליו הוא הוזמן ומברר במה מדובר. האבחון מתחיל בראש ובראשונה בסימנים הברורים ובשיחת בירור עם מי שחי בבית. כמובן שחשוב להבין באילו מכרסמים עסקינן לפני שאפשר לנקוט בדרך פעולה מסוימת. לאחר מכן הוא מאבחן את מקור הבעיה ומשתמש בחומרי הדברה ובמלכודות על מנת ללכוד ולהדביר את העכברים והחולדות. מדובר בתהליך שעל מנת לבצע אותו באופן מקצועי, יש לדעת כיצד לאבחן את הבעיה, להיות בעל הידע הדרוש בדבר המכרסמים השונים ולהחזיק בחומרים איכותיים. ככל שלוכד עכברים וחולדות הוא בעל ניסיון רב יותר, כך קל לו יותר לאבחן את הבעיה ולפתור אותה בצורה קלה יחסית.

אבחון הבעיה

יש הבדלים בין עכברים ובין חולדות. חולדה היא גדולה יותר, חכמה יותר ומסוכנת יותר לבריאות שלנו. קיימים מספר סימנים שניתן להתחשב בהם כאשר מאבחנים את המכרסם המסוים שמצוי בחלל. ביניהם ניתן למצוא סימני כרסום, שתן, גללי צואה – ועוד. גללי החולדות נראים שונים מגללי העכברים בגודל ובצורה. לוכד חולדות ועכברים ידע לאבחן את הממצאים ויבין באיזה מכרסם מדובר. כמובן שיכול להיות מצב שבו יש יותר ממכרסם אחד בבית, וגם לכך יש להיערך בהתאם.

פתרון הבעיה

לוכד עכברים וחולדות משתמש במלכודות ובשיטת הדברה מסוימת על מנת לפתור את הבעיה. קיימות כל מיני שיטות וחומרים, ואני משתמש רק בחומרים ירוקים וחומרים מאושרים בפיקוח. חומרים אלו ידידותיים לסביבה ובטוחים לבני האדם ולחיות המחמד שבבית. היום ניתן לחזות באלמנטים רבים של איכות הסביבה שמשתמשים בהם בתחומים מקצועיים רבים ובתעשיות שונות. לשמחתנו, גם בתחום ההדברה יש כיום שימוש בחומרים ירוקים. כמובן שמעבר לכך שהם ידידותיים יותר עבורנו, הם גם יעילים מאוד בהדברה של מכרסמים למיניהם.

פעולות מניעה

לאחר ההדברה ופתרון הבעיה, חשוב לשמור על רמה גבוהה של היגיינה, סדר וניקיון בבית. אין להשאיר פרורי אוכל ולכלוך דומה מפוזר בכל מיני מקומות. אוכל עדיף שיהיה ארוז ובמקום סגור. יש אפשרות להשתמש גם באמצעים אלקטרוניים שמרחיקים מכרסמים. אם יש בקרבת מקום פתחי ביוב, יש לאטום אותם לחלוטין בשביל למנוע יציאה החוצה של מכרסמים.

מידע נוסף לגביי לכידת עכברים ניתן לקרוא כאן. מחפשים לוכד עכברים וחולדות מקצועי ואמין? דברו עם "אסי הדברת עכברים" במספר 052-8732060 ואוכל לבוא לפתור עבורכם את הבעיה בהקדם. בסיום העבודה תקבלו תעודת אחריות מלאה ומידע נוסף שיעזור לכם לשמור את הבית נקי ממכרסמים.

דילוג לתוכן