לוכד חולדות מקצועי ומיומן

לוכד חולדות הוא איש מקצוע, בעל רישיון הדברה ממשרד להגנת הסביבה, שמוסמך ללכוד ולהדביר חולדות ועכברים. יש בידיו החומרים, המלכודות והכלים הרלוונטיים והמתאימים ללכידה ולביצוע הדברה מוצלחת. הוא בעל ידע רחב בכל הקשור למזיקים ולמכרסמים, דפוסי הפעולה שלהם, הבעיות שהם מביאים איתם, הדרך למשוך אותם החוצה והדרך הנכונה להדביר אותם. הוא יכול לאבחן את סוג המכרסם אף מבלי לראות אותו באופן פיזי, על ידי הסימנים שהוא משאיר אחריו, והוא יודע לאתר את מקור הבעיה. הוא יודע כיצד יש לפעול ביום יום על מנת להימנע מבעיה של מכרסמים בבית, במשרד, בגינה ובחצר, ויכול לייעץ לאנשים כיצד לעשות זאת.

עלות לוכד חולדות

ללוכד חולדות מחיר ועלות שמבוססים על מספר פרמטרים והם תלויים בסוג הציוד של הלוכד, סוג, אופי וחומרת הבעיה ובאיך שהוא רואה לנכון לתמחר את העבודה שלו. המחיר לאו דווקא מצביע על איכות העבודה. מדביר טוב יכול לקחת מחירים זולים יחסית, ומדביר לא מקצועי יכול לגבות מחירים גבוהים יחסית. אין יותר חשוב מהבחינה הזאת מלהשתמש בשירותיו של מדביר מקצועי ומורשה. כדאי בנוסף שהעלות של השירותים שלו תהיה במחיר ששווה לכל נפש. אני מאמין שהדברה אמורה להיות זמינה לכל אדם שזקוק לה, ושהמחיר שלה בהחלט לא אמור להיות יקר. לכל עבודה אני ניגש במקצועיות מרבית וגובה מחירים הוגנים ושווים לכל כיס.

לכידת חולדה

לוכד חולדות מכיר את דפוסי ההתנהגות שלהן. הוא יודע כיצד לאתר אותן, כיצד מומלץ ללכוד וכיצד מומלץ לבצע הדברה כשקיימת בעיית חולדות. על פי הסימנים שהיא משאירה, הוא יודע לזהות כמה זמן הבעיה קיימת, מה גיל החולדה והאם אולי יש יותר ממכרסם אחד בסביבה. ידע רב הוא חלק חשוב מהעניין. לרוב לכידת החולדה מתבצעת על ידי מלכודות ושימוש בחומרי הדברה.

לבד או עם איש מקצוע

החולדה מסוכנת, נושכת ונושאת מחלות. לא מומלץ להתקרב אליה או לבזבז זמן בניסיונות ללכוד אותה – הסיכויים של כל מי שהוא לא איש מקצוע להצליח לעשות זאת הם קטנים מאוד. עצם הסיכון שבנשיכה ובהימצאות בקרבה אל החולדה צריכה לגרום לכך שאנשים ימנעו מניסיונות ללכוד אותה בעצמם. אין אלטרנטיבה לקריאה ללוכד חולדות מקצועי ויפה שעה אחת קודם.

למידע נוסף אודות לכידת חולדות ניתן לבקר כאן. "אסי הדברת עכברים" עומד לשירותכם במספר 052-8732060, ואני מוכן ומזומן להגיע לבית שלכם או למקום העבודה ולפתור את הבעיה באופן המהיר ביותר.

דילוג לתוכן