הדברת חולדות בגג

הדברת חולדות בגג, איך הם מגיעות לשם? איך מטפלים בהם?

אחד המקומות הנפוצים ביותר להמצאות חולדות בבתים זה בתוך העליות הגג. אסי קליין מדביר חולדות מקצועי נותן מגוון פתרונות מגוונים לביצוע הדברת חולדות בגג. הזמן עכשיו 052-8732060

מה חשוב לדעת על הדברת חולדות? חולדות בשוני מבני האדם חיים בלילה. הם אוהבים להתחבא בגג שמה אף אחד לא מפריע להם. טובי הלב בינינו משאירים להם שם הרבה דברים טובים, מזוודות, תיקים, ספרים והרבה דברים אשר הם אוהבים לכרסם. חולדות אוהבים תנאים טובים היכן שיש מקום מסתור ומקום בו הם יכולים להביא אוכל ולחיות ללא הפרעה. גג הבית הוא מקום אידאלי והם מנצלים אותו טוב. לא הרבה יודעים אך יש שני סוגים של חולדות, הסוג אשר חי בגג נקרא חולדת העליות והסוג השני חולדת החוף שחייה בתוך הביוב.

אסי קליין בעל ניסיון של שבע עשרה שנים מבצע הדברת חולדות והדברת עכברים ומומחה לביצוע הדברת חולדות בגג. היתר הדברה של משרד איכות הסביבה 1779. פעילות העבודה כוללת מגוון פתרונות כולל יעוץ למניעת הבעיה בעתיד וכן טיפול מקיף לטווח ארוך. שיטות עבודה אשר יעילות כבר המון שנים ועל כל עבודה ניתנת אחריות. המחיר אשר נגבה הוא מחיר המקובל בשוק.

איך נראים חיי החולדות – חולדות חיים כמשפחה הם חיים פעילים לגמרי. הם זקוקים לחלבונים ומים. חולדת העליות חייה על עצים ומתחת לגגות. כל משפחה חייה לבד ושומרת על השטח שלה. משפחה יכולה לחיות כמעט שנתיים ובמהלך החיים שלהם הם מתרבים. הם מסמנים את שטח המחיה שלהם על מנת שלא יפריעו להם. הם אוכלים כל דבר ויוצאים לציד במשך הלילה. הם פחדניים וחששנים ולכן הכול הם מבצעים בשקט והרבה ערמה. הם חכמים מאוד ויש להם יכולת של כושר למידה. הדברת חולדות בגג צריכה להתבצע לא רק בלכידה שלהם אלה גם לדאוג לכך שחולדות אחרים לא יכנסו לגג אחרי הדברת חולדות בגג. אסי קליין מבצע הדברת עכברים וחולדות בשיטת המוכיחות את זה לאורך שנים.

באישור משרד איכות הסביבה אסי קליין מדביר מוסמך רישיון לביצוע הדברת מכרסמים 1779.הזמן עכשיו הדברת חולדות בגג מותאמת בדיוק בשבליך 052-8732060.

דילוג לתוכן