הדברת עכברים וחולדות

עכברים וחולדות על קצה המזלג

עכברים מוגדרים כמכרסמים, אשר בשל הממדים הקטנים מסוגלים להשתחל בזריזות לחריצים וסדקים צרים.

בדומה לעכברים, גם החולדות משתייכות למשפחת המכרסמים, ומתאפיינות ביכולת טיפוס, התמצאות וזיכרון. מסיבה זו, כאשר מבצעים הדברת עכברים וחולדות, הדברת החולדות נחשבת לקשה יותר ויש לחשוב לעיתים על פתרונות ייחודיים בעת הדברתן.

חשיבות הדברת עכברים

עכברים, מעבר להיותם מכרסמים בעלי מראה לא מלבב, זורעים פחד בסביבת המגורים ועלולים להפיץ מחלות, טפילים ופרעושים כאשר הם חודרים למקומות אחסון מזון כמו ארון מטבח או מזווה. כאשר הם מכרסמים את הריהוט הם פוגעים בדלתות והארונות ועלולים אף להזיק לצנרת המים וכבלי החשמל.

מסיבות אלו חשוב להזמין במסגרת הדברת עכברים וחולדות, לוכד עכברים אשר יבצע את ההדברה באופן מקצועי ויעזור לבני הבית או העסק להיפטר מנגע העכברים.

כיצד נעשית הדברת עכברים?

במסגרת הדברת עכברים וחולדות, מדביר העכברים יאתר בשלב הראשון מחילות ומקומות שונים דרכם חודרים העכברים לסביבת המגורים או העסק. בשלב הבא ישתמש לוכד העכברים בשיטות הדברה כמו פיזור מלכודות בתוך המבנה והצבת תיבות האכלה אשר בתוכן פיתיונות.

חשיבות הדברת חולדות

בנוסף למראה המרתיע והפחד שהן זורעות, החולדות עלולות להיות מפגע תברואתי של ממש; מאחר שהן נוהגות לשרוץ במקומות מזוהמים כמו ביוב ופחי אשפה, הן מפיצות מחלות זיהומיות בדיוק כמו קרובי משפחתן העכברים.  ההדבקה נעשית כאשר פרעושי החולדה מגיעים לאדם. כל אלו, וגם חיידקים ומחלות נוספות כמו סלמונלה ודלקת ריאות מחייבים הדברת עכברים וחולדות מידית כאשר מופיעים מכרסמים אלו באזור מאוכלס.

כיצד נעשית הדברת חולדות?

פתרון אחד, המומלץ בעיקר בבתים צמודי קרקע, הוא הטמנת מלכודות שיש לפנות לאחר מספר ימים.

פתרון חשוב נוסף הוא הזמנת לוכד חולדות אשר מבצע הדברת עכברים וחולדות  באופן מקצועי באמצעות מלכודות, פיתיונות ורעלים.

הדברת עכברים וחולדות – ייעוץ מקצועי

מומלץ להתייעץ עם מדביר מומחה ובעל הסמכה בנוגע לשיטות החדישות הקיימות להדברת עכברים וחולדות. מדביר מקצועי יוכל לייעץ לכם באילו שיטות תוכלו לנקוט עד הגעתו, יוכל לייעץ לכם בנוגע למחיר ההדברה ואף ישמח לענות לכם על כל שאלה נוספת שתצוץ.

צרו קשר עוד היום עם מומחה להדברת עכברים וחולדות בטלפון 052-8732060 ושימו קץ למכרסמים במעונכם!

דילוג לתוכן