הדברת חולדות בביוב

הדברת חולדות בביוב – מה הם עושים שם ואיך נפטרים מהם?

חולדות בביוב הנה תופעה מוכרת. הביוב הינו מקום מסתור ושהייה קבוע עבור החולדות, הן ניזונות ומתרבות שם ובמידה ואינה מתבצעת הדברה ראויה, תופעת החולדות מתפשטת מעבר לגבולות הביוב ומהר מאד מוצאים אותם בכל פינה ברחוב ובבתי קרקע וגם בנייני מגורים. כשהטמפרטורה עולה בעונות האביב והקיץ חשוב ביותר לשים קץ לתופעה זו ולבצע הדברת חולדות בביוב למיגור התופעה והתפשטותה.

מדוע חשובה הדברת חולדות בביוב?

חולדות אשר מתגוררות בביוב בסופו של היום יצאו אל מחוצה לו ללא הדברה נאותה. למעשה יביאו איתן את כל הלכלוך והזוהמה שבביוב לפתח ביתנו. היות והביוב אינו מקום הגייני כלל, זהו מקום שוקק חיים לכל המזיקים החל בחיידקים מסוכנים, נגיפים, טפילים, פרעושים, תיקנים וגורמי מחלות רבים ומגוונים אשר איננו מוכנים להביאם לסף ביתנו. לכן, הדברת חולדות בביוב תמנע הפצת מחלות ותעלה את רמת החיים באלפי מונים באזורי מגורים בהם בוצעה ההדברה כראוי. ואכן, ניתן לראות כי בשכונות עם מצב סוציו-אקונומי נמוך, מצב תברואתי ירוד יותר גם בשל העובדה כי לא מבוצעת הדברת חולדות בביוב בדרך קבע.

כיצד נעשית הדברת חולדות בביוב?

הדברת חולדות בביוב כיום מבוצעות בשיטות הומניות יותר ומטרתן לא להרוג את החולדות, אלא להרחיקן כמה שניתן משטח המחיה שלנו. השימוש בחומרי הדברה 'של פעם' גרם להרעלות רבות ולתמותה מיותרת שלל אנשים, לזיהום הסביבה ולמוות איטי וארוך לפעמים של החולדות. כיום הדברת חולדות בביוב נעשית בשיטות המסכנות פחות את הסביבה, שמות דגש על איכות הסביבה ואינן מזהמות אותה לדוגמת שיטות הדברה אלקטרוניות, איטום חורים, מחילות ומקומות המסתור שלהם, וכן הלאה.

הדברת חולדות בביוב – למי לפנות?

הדברת חולדות בביוב חייבת להיעשות על ידי איש מקצוע. מדביר חולדות מקצועי מכיר את דרכי הפעולה של כל סוגי החולדות, היכן הן מסתתרות, באילו שיטות ניתן להרחיקן ומה משפיע באופן אידיאלי על סילוקן מהשטח. לדוגמא, הידעתם כי הדברת חולדות ועכברים יעילה ביותר בשעות הלילה? למידע נוסף התייעצו עם המומחה להדברת חולדות בביוב והסירו דאגות מלבכם.

פנו עוד היום למדביר מומחה ומקצועי להדברת חולדות בביוב בטלפון 052-8732060 וקבלו מבצע מיוחד רק עבורכם – הפונים דרך האינטרנט.

דילוג לתוכן